Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hadde uttak i går, fikk 8 egg og 4 befruktet så langt :) Dette er kjempeopptur, for forrige gang fikk vi 7 egg, men ingen befruktet! (og det var til og med med microinjeksjon).

Vil gjerne komme i kontakt med andre som er i samme del av prossessen!

Veldig godt å ha noen å snakke med som "forstår" en litt bedre, og som er i samme situasjon.

I morgen går turen til Skien for innsetting! Så er vi endelig i gang med ruging!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med befruktingen og lykke til med innsettet!

Ligger 6 dager foran deg i løypa! Og disse to ukene er fryktelig lange!

Skrevet

Heisan.

Da er vi ganske så likt. Jeg hadde uttak på mandag og av 8 egg er 7 befruktet. Skal ha innsetting idag og er veldig spent på om de har overlevd, delt seg riktig og er av god kvalitet etc...... Gruble gruble.....Kanskje jeg er ruger i ettermiddag?

Skrevet

Hei hei.

Jeg var på uttak i går og fikk ut seks egg. Var rimelig nervøs før de ringte i dag....redd de ikke hadde overlevd natta. Var 4 som var befruktet...innsett i morgen. Håper resten er bra nok til å legge på frys.

Er tredje runden vår.... Første forsøket ble det ingen befruktning og andre forsøk ble det innsett, men det festet seg ikke.

Masse lykke til:)

Skrevet

Lurer på hva som skal til for at de skal feste seg? Og hvorfor fester de seg ikke når de først er befruktet? Jeg har fått satt tilbake ett egg i dag.Det var et førsteklasses egg sa legen. Firedelt og fint som det skal være. I tillegg fikk jeg ett på frys. Så to førsteklasses egg av 7 befruktet..... ikke all verdens, men er fornøyd bare jeg fikk satt inn. Så da er jeg ruger da..... kan ikke gjøre mer nå hverken fra eller til. Bare vente, vente og vente..... Tålmodigheten blir satt litt på prøve under sånne forsøk.....

Lykke til med innsett i morgen begge to!

Skrevet

Er det ikke fantastisk og utrolig spennende!

Dette er virkelig fra himmel til helvete - og man aner ikke hvordan morgendagen kommer til å bli!

5 egg var befruktet i dag, og legen valgte å sette inn to, ett som hadde delt seg i 2, og ett som hadde delt seg i 5. (Det betyr kanskje at de ikke var av beste kvalitet? Siden jeg bare er 26 er det jo ikke vanlig å sette inn to..?)

De tre resterende hadde delt seg i to, og var for dårlige til frys. Jeg er allikevel kjempefornøyd! Har en utrolig god følelse! Så fallhøyden er stor nå:)

Vet ikke om jeg orker å gå gjennom en runde til dersom dette mislykkes. (Men det endrer seg vel kanskje dersom vi blir nødt...)

Lykke til så lenge!

Er det forresten noen som vet hva som er sannsynligheten for at egget skal feste seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...