Alexander's Mamma Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 hei. jeg føler at magen min er litt for stor til at jeg er 12+4 bare. har ikke spist noe meri svangerskapet. litt redd det er to inni der. er det bare meg eller er det fler som føler seg litt for store? skal det begynne å syns allerede? syns det er veldig tidlig....
lillevirre Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Nei, du er ikke alene om det... Jeg er 13 uker, og synes jeg har vokst litt vel mye. Er også "livredd" for at det er to... Har begynt å vurdere om jeg skal ta en tidlig ultralyd for å finne ut...
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Fra uke 13 - 14 kom magen min skikkeliig! Jeg er andre gangs, og hører at magen kommer fortere nå.. Har ganske gravid mage nå, er uke 15. Heller ikke gått opp mye, så det er nok som det skal. Har vært på ul og, det var bare en Lykke til jenter :)
happykris Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Jeg er i uke 17 nå, og jeg synes også magen min er stor. Jeg fikk mage ganske fort også. Jeg var på tidlig ultralyd i uke 11, og da så det ut som det bare var en. Men hun sa aldri "her er det bare en". Kan det være en sjanse for at det er en som greier å gjemme seg? Skal på ultralyd om to uker, så da får jeg vel avklart det en gang for alle.
vera34 Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 da jeg var gravid med nr 1 ble jeg stor kjempefort. Gikk ned de første mnd fordi jeg var kjempedårlig. Da jeg var 8 uker på vei måtte jeg ta i bruk mamma bukse, og ved 12 uker kunne jeg like godt sett ut som jeg var kommet dobbelt så langt. Og det var nok bare en der. Denne gangen har jeg nesten ikke mage iforhold, enda de sier magen skal vokse fortere nr 2 gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå