Gå til innhold

Gå vaksiner i sømmene innen vi velger å vaksinere!

Anbefalte innlegg

Det er det jeg så gjerne ønsker flere gjør innen de går i gang med barnevaksinene! Vi VET IKKE nok om skadevirkningene fra vaksinedosene vi gir barna våre. Så altfor mye tyder på at vaksinene har begrenset effekt og stygge bivirkninger. Skremmende at vi ikke setter bremsene på - setter ned tepoet og tenker over hva vi gjør, både vedr. multidosene og hyppigheten de gis allerede fra 3 måneders alder!

Stadig mer avdekkes av sammenhenger og senskader. Jeg legger ut linker og informasjon fordi vi trenger å våkne og se at vaksinene langt fra er trygge nok. Hva hver og en måtte konkludere eller mene, er opp til hver og en. Jeg har tatt mitt standpunt, og lytter åpent til flere kilder og eksperter. Alle som måtte ha noe mot vaksiner, blir trakkassert på det groveste her inne. Dette på en måte som de aller fleste har reagert sterkt på.

Som jeg har sagt mange ganger før under flere tråder tidligere: Jeg diskuterer ikke med dere, EJ09, MortenO, Ostepop og DerArtz. Fra dere kommer nedrakkende og stygg språkbruk mot alle som mener noe annet enn dere selv (ja, jeg lytter åpent til homeopater, antroposofiske leger, kiropraktikere, spesialister og forskere med et annet standpunkt enn pro-siden) Dere er ikke i en debatt. Dere er her for å kneble all motstand mot vaksiner. Mobbe og trakassere.

Men saken er at "vaksinetryggheten" lekker som en sil. Dere prøver så godt dere kan og tette hullene. Og latterliggjøre alle kilder som måtte avdekke noe dere ikke liker.

Glem tilbakemeldinger, MortenO. Jeg informerer og videreformidler, og det kommer jeg til å gjøre 100% uavhengig dere. Jeg krangler ikke med dere - og lar drittkommentrene deres prelle av :-D

Fronter, uavhengig de taktfaste sleivsparkene, et 100% vaksinefritt helsealternativ. Og ønsker inderlig at flere foreldre igjen skal få et mer edruelig forhold til sykdommer. Og la legekontoret være i større grad enn så mange gjør i dag. Vi trenger ikke valfarte dit.

Sykdomshysteriet rundt oss kjenner ingen grenser... Se bare på svineinfluensa-skandalen! Vi tåler langt mer enn vi får høre på helsestasjonene. De opererer med skremme-dødsfall fra Afrika mot norske foreldre. Det er i beste fall løgn og forledende informasjon.

Resultatet å ikke vaksinere våre barn er oppsiktsvekkende og overraskende! Vi ser med glede at dette også internasjonalt gjelder uvaksinerte (fra sammenlignbar levestandard): Vi opplever til felles sunne (allergifrie) barn, med et svært robust immunforsvar. Et mål i seg selv :-D De tåler sykdommer godt, dersom de i det hele tatt blir smittet...

Det er mye som syder under lokket i vaksinesaken. Jeg lover å legge ut mye mer, til MortenO's og hans kumpaners neglebitende fortvilelse

:-D

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men er ikke dette et diskusjonsforum?!! Da må det være mulig å høre og svare på andres meninger. Hvis du bare skal bruke det til å spy ut progaganda, som du stort sett gjør, burde du heller lage din egen blogg.

Og personangrep? I rest my case...

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Det er vanskelig å si hva som vil skje dersom man slutter og vaksinere fordi:

Vaksiner fra barnevaksinasjonsprogrammet ikke er testet mtp faktisk virkning.

Vaksineinduserte antistoffer er ikke det samme som immunitet

Andre faktorer har vist seg langt mer beskyttende enn vaksiner som feks mer nedgang i dødelighet av sykdommene uten vaksiner samt minst 800% bedre beskyttelse av D-vitamin mot influensa enn av influensavaksine.

Tar også med det som dagbladet tidligere skrev:

"I 1979 sluttet man med kikhostevaksinen i Sverige fordi et fullvaksinert Sverige i 1978 likevel hadde 8612 registrerte kikhostetilfeller i året. På hele 80-tallet da man ikke vaksinerte mot kikhoste var antall kikhostetilfeller i åtte av ti år mindre enn i det fullvaksinerte året 1978."

Å hevde at vaksiner kan takkes for å ha redusert sykdom er nesten like uriktig som å hevde at svartedøden ble redusert/fjernet av vaksiner, noe som ikke stemmer da det ikke fantes vaksiner på den tiden.

Kopper er et annet eksempel. Empiriske data har vist at kopper var på vei tilbake før man iverksatte massevaksinering. Innføringen av massevaksineringen bidro trolig til at tilbakeføringen av kopper ble forsinket med flere tiår.

Helseinteressert "Å hevde at vaksiner kan takkes for å ha redusert sykdom er nesten like uriktig som å hevde at svartedøden ble redusert/fjernet av vaksiner, noe som ikke stemmer da det ikke fantes vaksiner på den tiden."

Vaksiner fungerer og du har til gode å dokumentere at de ikke gjør det. Du framsetter klart falsifiserbare påstander og krever troverdighet som om påstandene var vitenskapelig dokumenterte. Det er de ikke, du har ikke klart å sannsynliggjøre det du hele tiden proklamerer her.

Ett sitat fra Dagbladet er ikke bevis for at vaksiner generelt ikke har effekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...