Gå til innhold

Hjelp.. To inkassoregninger :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva kan jeg gjøre når jeg har to inkassoregninger og ikke får betalt de? Har nå 10 500 kr igjen på konto, 8500 går til husleie snart.. Får ikke mer penger før BT, deretter bidrag som er i begynnelsen av neste mnd. Går såvidt rundt å betale mat/husleie og bhg + tusen kr i mnd til et sosialt lån som jeg tok opp til depositum.med OS og lignende stødnader. Er student, men fikk ikke innvilget bostøtte! Har søkt stipend/lån for tredje gang, søknaden er mottat hos lånekassen, men vet ikke hvor lang tid det tar!! :( Noen som vet.. Kan man få delt regninga, evt "fryst" den så den ikke vokser så innmari mye?! Den er på noen tuselapper, så har ikke mulighet å få den betalt før penger fra lånekassa kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de pleier ikke være vrange når det kommer til oppdeling. de vil jo helst ha pengene sine. har en mann som har hatt sin del av inkassoer hvor jeg er den som har ryddet opp og de var veldig greie den gangen hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk :) Vil bare bli kvitt den regninga.. Er vanligvis flink å betale alle regningene :/ Men akkurat nå har jeg ikke evne å betale akkurat det beløpet.. :( får vel ringe de i morgen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen ganger går man på en smell, også lærer man;)

 

ring dem du, og få til en avtale så går det nok bra! vilje teller like mye som evne;)

 

(Dersom du trenger hjelp til å samle og organisere økonomien din litt så kan du kontakte primærbanken din eller nav. )

 

mvh

første anonym.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...