Gå til innhold

hvordan kan jeg sørge for at min mann får hjelp med sinnet sitt uten at min mann vet at jeg har bedt om hjelp til han..?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

min mann har et sinne som kan skade noen. til nå har han bare slått i vegger, ødelagt dører, og kastet ting. men jeg er redd det vil gå utover ungene, dyra eller meg..

 

min mann trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan du ikke dessverre.....han må ville ha hjelp selv for å få hjelp. lykke til, vet hvordan du har det.....jeg har vært der, og det blir ikke bedre med mindre han tar tak selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du ikke.

 

Forøvrig kan jeg garantere deg følgende:

 

-Barn som bor med en far som ødelegger dører, kaster ting og slår i vegger når han blir sint, TAR skade av det.

-Kvinner som bor med en partner som ødelegger dører, kaster ting og slår i vegger når han blir sint, TAR skade av det.

 

Jeg vil anbefale deg å ta ditt ansvar som forelder og skjerme barna dine fra denslags aggresjonsproblem inntil vedkommende selv tar grep for å få hjelp med sinnet sitt. Ingen former for terapi fungerer på folk som ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakk tingene til deg og barna og kom deg bort NÅ!

En sånn mann er ikke sunt å leve med hverken for deg eller ungene. De kommer til å ta etter ham, kom dere bort!!

 

Hvis du ønsker å leve med denne mannen så gi ham et ulitimatum.

Behandling eller skilsmisse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det min eks du bor med?

 

Jeg valgte å flytte ut, før det gikk ut over meg og barnet enda mer enn det gjorde. Jeg fikk det med ord, men slagene fikk dører, vegger, skap, stoler osv.

 

Gav han beskjed flere ganger, om at han måtte få hjelp til å kontrollere sinnet sitt. Men han hadde ikke noe problem han.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld dere selv til barnevernet, anonym melding hvor du skriver far virker hissig?

 

Ellers... jeg hadde satt en ultimatum, terapi ELLER skilsmisse! Han skremmer nok vettet av ungene dine + de kan LÆRE seg reagere på samme måte når de blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg vekk!!!

Dra til nærmeste krisesenter,der vil du og barna få hjelp.

 

Jeg bodde sammen med en mann med temperamang frem til barne var 2 1/2 år,desverre...det begynte med sinne pga fotball,og andre bagateller,etter at barnet ble født ble alt bare værre og værre..skriking,kjefting,trusler,ting ble kasta veggemellom,leker ble ødelagt,dører,lamper,tlf ble ødelagt.

 

Jeg angrer den dag i dag på at jeg ikke dro på krisesenter,og jeg angrer hverdag på at jeg ble så lenge.

 

Jeg må leve hverdag med skyldfølelse,for jeg har vært med på å skade mitt eget barn,forde jeg valgte å bli hos barnefar så lenge.

 

Jeg må leve hverdag med skyldfølelse,forde jeg stolte blindt på den mannen,og lot han ha samvær uten tilsyn.

 

Mitt barn må leve med traumene,far har påført h¤n ved psykisk,fysisk,matriell og latent vold hver dag,

 

Mitt barn vil ikke møte sin far,tørr knapt å prate med han.

 

Mitt barn,snakker stadig om hvor sint hennes pappa ble,og da han ødela leker,bord,lamper,tallerker osv....

 

Og jeg må leve med at mitt barn sa : du var ikke der å passa på meg,da jeg trengte deg!! ( etter at vi flyttet fra pappa)

 

Og jeg må leve med at,volden kan ha ført til autisme,og lærevansker på mitt barn.

 

Det er latent vold,som er verst..(man går hele tiden,og venter på neste utbrudd)

 

Ett barn som er vitne til at den ene foreldren slår den andre,med bare ETT SLAG,kan få alvorlige traumer.

 

Det at din mann lar temperamanget sitt gå utover deg,og barna er straffbart,og kan ende med fengsel,om det anmeldes.

 

Barneloven ble endret våren 2010,og sier noe om vold i hjemmet,det er ikke en gang lov å lætterliggjøre barn,ovenfor andre...det er straffbart

 

Tenk hva volden dine barn er vitne til,gjør med de...

 

Ta å les litt om adhd,og psykopati....

 

og ikke ha noe kontakt med far,når du har dratt,og skal dra,ikke forbred han på det,og ha noen med deg..

 

håper du drar,gjør du ikke det,håper jeg du kan kontakte barnevernet for hjelp.

 

da jeg flytte fra barnets far tok jeg kontakt med barnevernet,og talen fra de var klar.flytter du tilbake,tar vi barnet!det er 5årsiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...