LilleKnott Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Kan noen hjelpe meg med erfaringer? På søndag morgen tok jeg en cb digital test som lyste GRAVID, lykke lykke Det var IKM på søndag. Så kjøpte jeg en CB med uke indikator i dag. Tok testen nå i ettermiddag og fikk litt sjokk: IKKE GRAVID!!!! Ble lei meg jeg. Hadde en SA i juli og er inne i 11pp ... Vil være gravid og tr har ikke kommet. Og hormonene bruser!
VinterSol+2 Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 her kan det være flere ting som har skjedd. Når hadde du spontanaborten og hvor langt var du på vei? det har mye å si for om du hadde hcg-rester i blodet som slo inn og gav det falskt positivt resultat. (been there done that. det svir!) du kan ha fått en feiltest. det hender noen ganger at testene ikke slår ut når du er gravid. med tanke på at du tok en test søndag som slo ut, burde du i prinsippet ha slått ut på ettermiddagen i dag, men det KAN også hende at du ikke har høye nok hcg-nivåer enda. vent et par dager til og ta en ny test om ikke tanta har dukket opp enda. skal krysse fingrene for deg i mens, jeg!
LilleKnott Skrevet 20. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2011 Tusen takk SA var i slutten av juli og jeg var da i uke 6, tviler på at det er igjen HCG etter det. Har hatt en tr imellom. Håper det ikke er en SA igjen, men at det heller er lite HCG enda. hmm... Testetrollet meg kommer nok til å kjøpe inn flere tester i morgen.
VinterSol+2 Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 nei, da skal det ikke være noen hcg igjen, nei!! (jeg hadde hcg igjen 6 uker etter dødfødsel i halvgått svangerskap, var gravid igjen to uker senere.. så det halveres ganske fort!) satser hardt på at det er lite hcg, eller at det var en dårlig test! let me know!
kei80 Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 vil bare si at jeg vet om 3 tilfeller som har opplevd det samme som deg. Og 3 av 3 var gravide I mine tilfeller har jeg aldri fått posetiv digital tester når jeg har vært gravid av en eller annen merkelig grunn.. Håper du er gravid! lykke til
LilleKnott Skrevet 21. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2011 Oppdatering - begynte å blø i natt. Så da ble det nok en tidlig SA. Bare 5 uker denne gangen. Er sikker på at jeg har vært gravid, nå for tredje gang. Har heldigvis en herlig gutt på 1,5 år Lykke til til dere andre! Håper vi blir gravide fort, igjen.
Lotta2010x2012 Skrevet 23. september 2011 #8 Skrevet 23. september 2011 Æsj, så trist!! Ville bare fortelle at jeg også hadde to tidlige sa'er i uke 5 før lillegutt kloret seg fast. Han er nå 11 måneder, og vi brukte litt over 1 år. Denne gangen håper jeg det skal gå litt fortere:) Men sist trøstet jeg meg litt med at jeg faktisk ikke ville gått det året uten at det hadde skjedd noen ting. Når en hadde hatt en sa, så hadde dt ihvertfall skjedd noe, og nå bekymrer jeg meg ikke for at det ikke skal gå. Vet jo at vi har fått det til før, så det skal gå igjen;) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå