Gå til innhold

de vi bruker som barnevakt i familien til mannen bruker det mot oss hele tiden.

Anbefalte innlegg

uten grunn, bare sier det,. vi hjelper de så mye vi kan og har tid. men ikke all verden av tid.

vi har hatt barnevakt kansje 5 ganger. og hver gang bruker de det mot oss i lang tid.

får ikke lyst til og bruke de noe mer. er så lei av og høre dette.

trodde besteforeldre og oldeforeldre hjalp til når de kunne, og ville selv.

de klager på at de ikke får være med barna,. de ser barna ganske mye. men likevell må de bruke dette mot oss.

Fortsetter under...

f.eks.

besteforeldrene til unge og oldeforeldra kan ut av det blå bare si

vi hjelper dere med og sitte barnevakt. at det ikke går ann og ordne dette selv. dere er foreldre.

dette kan komme under en middag eller slikt. ikke veldig koselig,.

ja,. smart det. bruker bare min egen familie, har mamma og stefar som gjerne stiller opp. de avlyser alt for og stille opp.

aldri fått dette mot oss av min familie,. fordi de ser på tid med unga som kvalitetstid og er kjempe glade for denne tiden.

Annonse

så ikke bruk de da.

jeg har selv besteforeldre til barna mine som ikke er interesert. det er mine foreldre. svigers gikk bort for noen år siden men hun elsket å være med ungene og maste masse om å låne de. det var deilig. jeg tenker at barna har det best med folk som er interesert i å være sammen med dem så jeg spør ikke foreldrene mine mer men jammen så forteller de meg om når de har stilt opp frivillig den gangen er nå snart 5 år siden og det er snakk om å ha stilt opp noen timer da det var begravelsen til svigermoren min tenk det at mamma var her og passet mellomste gutten som da var baby og eldste jenta et par timer mens jeg og mannen ordnet med mat og kaker til etterlaget. jammen hjalp de til og det var jeg taknemmelig for den gangen for jeg vet ikke hva jeg skulle gjort om ikke de stilte opp da.

likevel syntes jeg det blir dumt at det blir tatt opp hvær gang vi ser dem om hvor flinke de var da. det er nå 5 år siden hvor lenge skal de leve som helgner for det.

men slik er nå mamma og jeg sier det hvør gang at ja det var og er jeg kjempe takknemmelig for at hun gjorde.

mamma er hyggelig ellers men hun har aldri vært spesielt glad i barn. hun var en god mor men hun liker friheten nå som vi unga flytta hjemmenifra for 13 år siden. men for henne er det åpenbart vanskelig å stille opp. så da bruker jeg heller andre så får hun se unga så mye hun vil ellers uten at det er snak om å være barnevakt.

jeg skjønner frustrasjonen din men vi gi deg et tips noen ganger må man bare akseptere ting for hva det er og gjøre det beste ut av det. så har du andre som heller stiller opp så bruk dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...