Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #1 Del Skrevet 20. september 2011 hei jeg er mor til en 9 mnd gammal gutt, fra jeg var rundt 4 mnd på veg(fekk mage fort!!) har ikke min samboer hatt noen sexlyst, jeg finner dette meget frustrerende å føler meg lite atraktiv pga dette. har gjort de meste for å få fram noen respons..(koset med ham slik han liker, sexy undertøy, frekt undertøy men ingenting) han sier han rett å slett ikke har lyst, har avvist meg utallige ganger, vil ikke kline engang!! savner å være nær ham!! nå er de bitt slik at jeg har gitt opp, dagene går å lysten min er ikke der lengre med tanke på sex, nå savner jeg bare at han skal holde rundt meg å kysse meg, også savner jeg de blikke han alltid sendte meg før... ps: han kysser meg å jeg får sitte i armkroken å han stryker lett over meg når han går fordi meg, å jeg vet han er glad i meg, de sier å viser han hver dag. noen andre som har de slik? frustrerende! noen råd om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143596840-noen-som-har-opplevd-dette-etter-at-gravide-magen-kom-%C3%A5-lang-tid-etter-ongen-er-komt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå