Litenjanuarbaby2012 Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Jeg har hatt ett ganske problemfritt svangerskap hittil, kun bare blitt litt fortere irritert enn vanlig:P men i dag er jeg nesten satt ut av meg selv. Jeg bare griner og griner. Er så ufattelig sliten i tillegg da. På jobben i stad satt jeg 5 min på do og sippet for meg selv, før jeg tok meg sammen igjen og gikk ut. Så kommer jeg hjem og begynner å snakke med kjæresten om jobben hans og da begynner jeg å grine igjen, så han tror det er hans skyld og føler at han har ødelagt dagen for meg.. Griner bare katten kommer for å gi meg kos.. Noen flere som har det sånn? og hvordan skal jeg forklare til han på en enkel måte at det er ikke han eller jobben hans som gjør at jeg gråter, men at jeg egentlig ikke har noen annen grunn enn at jeg er gravid og hormonell? (han har litt vansker med å forstå alt som skjer og tror at det er han som er "problemet")
Småting Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Kjære deg da, dette høres ut som litt mer enn bare hormonell - særlig når du er 24 uker på vei, da skal jo hormonene gi deg glød, overskudd og noen positive måneder! Ville tatt en prat med jordmor hvis jeg var deg, Må jo være fælt for deg, både på jobb og hjemme. Tenker atdet kan være greit for deg å få pratet med noen andre. Ellers har jordmor et hefte som handler om psykisk helse i svangerskap og etter fødsel, dette kan kanskje være greit for kjæresten din å lese, så han forstår at det ikke er han som er årsaken til dette (bortsett fra at dett er han jo...med sitt lille bidrag for noen måneder siden :-) ) Ta godt vare på deg selv, du må jo ikke være psykisk utslitt når din lille deilighet kommer! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå