blomsterpotte Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Heretter vil jeg anbefale alle å kun gå til leger som er fast ansatte på legekontoret/sykehuset de praktiserer på, for vikarleger har visst ingen reell "makt" og kan love gull og grønne skoger uten at det betyr noe som helst når det kommer til stykket. Har vært inn og ut av sykehuset de siste 3 ukene pga høyt blodtrykk, dehydrering og såpass med daglig oppkast at jeg ikke får i meg hverken næring eller klarer beholde medisiner jeg har blitt foreskrevet, og idag var siste kontroll før jeg førstkommende fredag skulle bli lagt inn på føden for å få satt igang fødselen. Samtlige datoer på kontrollene og dagen for induksjon fikk jeg skriftlig fra legen jeg forholdt meg til på fødested og hun bekreftet alt senest for 5 dager siden, så jeg har vært fornøyd med å ha hatt en konkret dato å forholde meg til. Idag kommer det en ny lege og serverer meg en helt ny plan og nekter for at denne andre legen har lovet meg induksjon på fredag fordi det da er helg og uke 38 er aaaalt for tidlig når det gjelder fødsel, for om da noe går galt så er det sykehusets feil, og det er en risiko de ikke er villig til å ta, men hun kunne nesten love at jeg skulle få slippe å gå over termin (jeg gikk 11 dager over første gang). Da jeg forklarte min situasjon om at jeg har vært sengeliggende de siste 8 mnd pga ekstrem kvalme og har bare blitt verre de siste ukene og at jeg hadde papirer på at jeg skulle få satt igang fødsel på fredag osv osv kommer hun med opplysningen at hun som lovet meg det var vikarlege og da gjelder det ikke. Jeg forstår det bare ikke og jeg føler meg grundig lurt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå