Gå til innhold

Vis meg en brudekjole som ikke er kjedelig!


mirredutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det lureste du gjør er å gå i brudesalong og be om å få prøve kjoler. Da finner du den fasongen som passer til din kropp, og du finner kansje den kule og rocka kjolen som du ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bodiceandbustle.co.uk/gallery/ellis.bridal/11131.html. Men hår, sminke og tilbehør gjør mye med en kjole.... Alle vil ha noe ingen andre har når man gifter seg. Helst vil man finne en kjole alle ønsker seg når de ser deg i den, samtidig som de ser at den kun passer deg,- om du skjønner hva jeg mener.... Var selv ute etter noe mindre romantisk og kjedelig, men når man prøver og prøver og ser hva som fremhever ens beste fysiske trekk, så finner man ut at " de vanlig kjedelige" har blitt så vanlig, forde de har en fasong som gjør det beste ut av de fleste fasonger... Og det og ta seg bra ut, føle seg vel, og at kjolen er komfortabel og ha på, er det som til slutt teller mest for de aller fleste.....msn vil ikke skille seg ut for enhver pris på en sånn dag. Man vil se såbra ut som mulig...mulig din. Tøffe, unike drømmekjole ikke blir drømmekjolen når du har prøvd de alternativ. Som finnes??? Lykke til, uansett. Kjolen var ikke engang viktig for meg, men gjett om den ble det etter måneder leting uten og finne noe :o)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte brudekjolen min herfra:-)

 

www.dollycouture.com

 

Ikke akkurat "rocka", men veldig fine. Og hun spesialsyr etter ønsker, se i custom galleriet hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...