Gå til innhold

Far nekter å samarbeide.(samlivsbrudd)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå orker jeg ikke mer og tok opp med mannen min at vi burde flytte fra hverandre. Han sa seg enig i at dette var lurt, men sier deretter at han nekter å flytte og at han skal kjempe for delt omsorgsrett. (50\50)

 

Min mann klarer kort fortalt knapt å ta vare på seg selv. Slik at jeg er jo hellig overbevist om at de har det best med meg som hovedforsørger.

Han bruker argumenter som at, han skal ikke la seg tråkke på og han vil ikke gi halve lønnen sin til meg.

Det virker ikke som om han tenker på barnas beste i det hele tatt.

 

Jeg tenker med grøss og gru, hva slags leven han setter i gang hvis jeg bare reiser med barna.

Skal jeg bli i dette ekteskapet på tross av min smerte for å skåne barna?

 

Jeg er så fortvilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er barna?

 

Bare det at han setter seg selv først ( at HAN ikke tar seg tråkke på og at HANS økonomi er viktigst) viser at han ikke bør han hovedomsorgen for barna når han faktisk ikke nevner barna og hans lyst til å ha barna så mye som mulig med et eneste ord (gitt at det du skriver her stemmer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er 6, 8 og 2år.

 

Jeg blir rett og slett skremt over hvor kald og følelsesløs han blir når vi snakker om dette. Han nevner ikke barnas beste med ett eneste ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50/50 for en 2-åring er ikke å anbefale. Personlig vil jeg ikke anbefale 50/50 for noen barn. Jeg foretrekker å ha et hjem og jeg vil tro at barn også, jevnt over, foretrekker å ha et hjem.

Barn over 7 år skal bli hørt så barnet på 8 år bør få si sin mening, men det bør være samme avtaler for alle barna slik at de får vokse opp som søsken samtidig i samme hjem.

 

Bestill time på familievernkontoret. Det kan ofte hjelpe å få snakket i ut med en tredjepart tilstede.

 

19:20

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig og lykke til:-)

 

(ps. ikke la deg knekke av "trusler" han måtte komme med. stå på ditt du for så lenge han tenker mer på seg selv og sitt enn på barna så vet du at du gjør det rette)

 

19:20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...