VinterSol+2 Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 av en eller annen absurd grunn tok jeg en test i dag, før jeg dro for å hente ungene i barnehagen... vet ikke hva som gikk av meg, -svarte på et par tråder her på BIM og sånn og vips så var det gjort... IKM søndag som var, tok test mandag, negativt. Jeg har tidligere testet positivt veldig tidlig (type 3+1 og sånn..) så om det ikke er positivt på IKM tenker jeg at da er syklusen på tur eller noe... skal bort til helgen, og tenkte å teste før det.. men i stedet testet jeg i dag. Og der syns jeg at det var en strek, jeg. herligheten, så mange tester jeg har tatt, med tre svangerskap bak meg.. skulle tro jeg klarte å holde hodet kaldt? men nei? den streken er så utydelig som en strek kan få blitt.men likevel.. en skygge av noe? kanskje? om man ser fra den ene siden, iallefall? jeg har sammelignet med den negative testen også, for sikkerhetsskyld. det er en forskjell.. men den forskjellen kunne like gjerne vært ujevnhet i plasten på vinduet eller noe...? gah!! og dette var den siste testen jeg hadde hjemme.. det ville forklart hvorfor jeg har blitt så inni granskauen bilsjuk i det siste. jeg blir tilogmed bilsjuk av å strikke! menatte... argh. jeg som hadde tenkt at DENNE gangen, som er ment (fra mannens side, iallefall) å bli siste gangen, så skulle jeg fortelle mannen det på en koselig måte... evnt så skulle han være med å teste (han var med i går..) en i stedet ble det en telefno til han mens jeg laget middag" kjære, kan du gjøre meg en tjeneste? plukke opp en test på vei hjem i kveld?" og da måtte jo han mase om at jeg ikke allerede hadde en, og hvorfor dreiv jeg på og testa midt på dagen?" og da måtte jeg jo si det som det var da. hm.. stakkars mannen. alltid skal han få beskjed på telefon altså, hvis det er noe da. men det er ikke en STREK altså. det er,,, eh.. noe? i strekfasong? *bli gal*
Mamma2søtesmå* Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Off stakkars må si jeg kjenner meg litt igjen der ja, har brukt opp alle de testene jeg skulle spare til SLUTTEN av uken ( som jeg lovet sambo min) siden det er først på fredag/ lørdag tja ca da at min mens skal komme. Har gått gravid noen ganger nå jeg også så jeg burde vel snart kunne lære å styre meg:-p men det skjer nok aldri:-) ang skygge strek et eller annet så kan det jo være at den er sånn " miniatyr positiv" jeg fikk positiv test 2 dager etter med nr 1 og 3 dager før med nr2 men ei venninne av meg fikk ikke positiv før 5 dager over tida ( hun ble sprø hun:-) det er omtrent det verste som finnes når man hverken vet ut eller inn:( men du får jo bare tråkke til med enda en og event vente noen dager til hvis den blir lik på den du tok nå eller helt negativ. Hcg er ikke like høyt hos alle i begyn og noen trenger mere tid, kanskje du er en av dem:-)? Lykke til da*
Yo&La+spire Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Krysser fingrene for deg:) Eg hadde en slik opplevelse sist gang eg var gravid. Negativ test, men etter å ha ligget en halvtime var den plutselig svaaaaaakt positiv?! Den var jo ugyldig da, egentlig....men da eg testet igjen ett par dager senere var det ikke tvil om at eg var gravid. Sååå...min erfaring tilsier....
VinterSol+2 Skrevet 20. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2011 da blir det ny test imorgen tidlig! men kvalm er jeg. oioii
VinterSol+2 Skrevet 21. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2011 test i dag negativ! så nå får jeg vel bare vente noen dager på ordentlig for å se om denne tanta har tenkt å dukke opp da.. jeg har ikke hatt forsinket mens siden... ungdomsskolen? så tydelig at kroppen bruker litt tid på å falle på plass her, tror jeg. stress, kanskje? er kvalm som bare rakkern fremdeles, -kanskje jeg brygger på noe? *sukk* om denne prøvinga blir langvarig, så kommer dere til å slite med meg her inne altså! hahahaha!
**venter** Skrevet 21. september 2011 #7 Skrevet 21. september 2011 Skjønner deg godt jeg;) Har vært kvalm siden 2+6.. Er nå 3+1 og testet i natt. Selvfølgelig blank, men jeg MÅTTE bare. Fælt å måtte vente så... Vi snakket om det i gårkveld, og gubben tror ikke det er noe, selv om han håper. Lykke til, det virker som du er gravid hvertfall:D
Babysyk85 Skrevet 21. september 2011 #8 Skrevet 21. september 2011 Må le litt av det første innlegget ditt. Syns det var skrevet på en morsom måte! Men ikke misforstå, er jo til å dø av å gå å vente! Tror sikkert at over 90% av jentene her inne tester før de "får lov", så må man tyde streker til tusen etterpå! Ang kvalmen din, jeg var også veldig kvalm i slutten av forrige syklus. Tenkte da at nå MÅTTE jeg jo være gravid, siden jeg var så kvalm. Men TR kom noen dager etter det jeg trodde var IKM! Tror kvalmen kan komme når man går å kjenner etter om man er kvalm eller ikke. Er vel kanskje ønsketenkning, fordi kvalme er et tegn på graviditet. Men, du kan jo selvfølgelig være gravid. Og det positive er (mener å ha lest det ett eller annet sted) at hcg produksjonen kan variere fra svangerskap til svangerskap, så du kan produsere sent nå selv om du produserte tidlige de forrige svangerskapene. Skal krysse fingrene for deg jeg!
VinterSol+2 Skrevet 21. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. september 2011 takk for det. og okei å le, det var ment litt sånn selvironisk og fleipete jeg går ikke egentlig og kjenner etter kvalmen, så jeg er litt overrasket over den. skal sies at det går noen typer omgangssyke her om kring, -så kanskje det er det? jeg skulle gjerne hatt mensen nå jeg, merker jeg, sånn at det er lettere å forvente el.. eller bare vite noe. kvalm er uansett IKKE noe moro. føler jeg har vært nok kvalm opp igjennom argh. jaja. vi får bare vente og se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå