SuperKlar86Gravid Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Sniker meg inn hit i fra Assistert Befruktning.... Er på rugedag 12- og tok denne testen kl 1130 i dag ( etter litt kaffi og mat). Her er testen: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/599790/offset/1 Den er positiv? Vet den er svak, men streken er både bred og blåfarget... Håper så inderlig....
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 den er positiv ja!11 du burde kjøpe deg en digtialtest, så vet du helt helt sikkert.. den der er ca like lys strek som min.. Gratulerer så mye
SuperKlar86Gravid Skrevet 20. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2011 Ja, det må jeg gjøre..! Vet ikke om jeg tror det før det...hehe.. Sier et forsiktig tusen takk vertfall
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Den ser da virkelig positiv ut, synes jeg :-) Gratulerer så mye! Er det greit å teste på dag 12? Er det ikke "karantene" når man har assistert befruktning, at man har hcg i blodet etter behandlingen? Eller det kommer jo selvsagt an på hvilken type assistanse du har fått. Regner med veien har vært kronglete for dere, så roper høyt HURRA, for dette er helt sikkert velfortjent!!! Selv testet jeg positivt samme dag som jeg fikk innkalling til ivf... Klassiker :-D
SuperKlar86Gravid Skrevet 20. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2011 Ja, jeg vet at mange mener at eggløsningssprøyten kan slå ut på graviditetstester- og det kan den, men ikke så sent som nå. Jeg sendte epost til klinikken i dag, nemlig for å sjekke det, og de sa pregnylen ( eggløsningssprøyta) hang i gjen i 10 dager. Det er nå 17 dager siden jeg tok den.... Men- jeg tenker jo på alt annet; kjemisk graviditet, at jeg ble gravid med mister det osv... Derfor ser jeg frem til å ta test i morgen, og håper at den er enda sterkere enn i dag. Da kan jeg juble
SuperKlar86Gravid Skrevet 20. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2011 haha- ja, det med å teste positivt når man vente på ivf- adopsjon eller andre ting har jeg hørt fra flere. Godt folk får det til sier jeg :-) Unner ingen å streve og streve...
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 krysser i alle fall fingre å tær! så satser vi på at dette er en liten spire <3 venter spent på svar i morra i alle fall !!!
mammas skatter <3 Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 den e positiv gratulere:) da e brukte pergotime og ovitrelle(som er eggløsnings sprøyte) så fikk e besjed at det ovitrell skulle være ute av kroppen etter 10 dager. og det stemte for på dag 10 hadde e negativ test. på dag 12 hadde e en veldi veldi svak positivt test. og har idag en gogutt på snart 2 år.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 21. september 2011 #9 Skrevet 21. september 2011 Har du testa i dag? Spent... )
SuperKlar86Gravid Skrevet 21. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 21. september 2011 ja, testen var positiv i dag også. Begge to ..( måtte ta to). MEN- jeg blør mer. Var bare rosa i starten, men i dag er det rødt og jeg må gå med truseinnlegg....Er som starten på en mens... Har tatt blodprøve i dag og skal ta en til på fredag. Håpe håpe.. Andre her inne som har blødd i starten også har det likevell gått bra?
Tia Erika Skrevet 27. september 2011 #11 Skrevet 27. september 2011 Hei, Gratulerer, helt klart positiv. Jeg er i uke 5+2 nå og min test så akkurat slik ut. Synes også streken vertikalt var litt svak så tok en digital test. Den ga helt klart svar. Anbefaler deg og gjøre det;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå