Gå til innhold

strekkmerker :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig oppdaget jeg dem i dag. Hadde håpet å slippe unna iom at jeg ikke fikk noen forrige svangerskap, men neida, et fint kart rundt navlen. I tillegg til flere stygge blå blodkar begynner dette å se ordentlig lekkert ut. Uke 33 nå... kommer det bare mer og mer nå da eller? Dere som har strekkmerker, når kom de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdaget også til min fortvilelse at jeg hadde fått flere strekkmerker, men de er under navelen. De kom vel i uke 31 - 32 tror jeg. Er i uke 34 nå. Synes det er kjempe kjedelig. Fikk noen forrige gang, men nå har det kommet ennå fler;(

Skrevet

Jeg fant noen, trodde jeg slapp unna men.. 3 uker før termin dukket de opp. Under navelen her også. de er hvite, håper de holder seg sånn! :)

Skrevet

Har nå igjen 3 uker til termin og fikk mine første strekkmerker i uke 34 ca :/ i en fin bue under navelen, men trøster meg med at det kunne vært værre :)

Skrevet

Jeg var så glad da jeg gikk i fødsel under forrige svangerskap, og jeg ennå ikke hadde fått strekkmerker. Jaja, dukket opp ETTER fødsel.

Hormonelt var forklaringen, så er fremdeles ikke trygg selv om småtten er kommet ut. Har ikke fått noen strekkmerker ennå (flere da), men vi får se.

Skrevet

Så de kan til og med komme etter fødsel, ja, flott.... hehe da har jeg mange uker igjen å få fler på med andre ord...

Skrevet

Vi får bare tenke at det er verdt det :) egentlig sykt at magen ikke sprekker så mye som den vokser ! hehe (prøver å være positiv).. Men ja, ikke så veldig gøy.

Skrevet

Fikk ingen første svangerskap. Er i uke 38 nå, jeg trur det kanskje er på vei til å komme noen nå :-) Har hørt de kan komme etter fødsel også ja, er ikke trygg før en stund etter :-D

Skrevet

Oppdaget mine første strekkmerker for 1,5 uke siden og nå føler jeg at jeg finner nye for hver dag. Alle er på undersiden av magen, så er vanskelig for meg å se de nå. Men tenker meg at ting blir verre siden jeg kun er 32+5 uker.

Skrevet

Fikk noen små strekkmerker i uke 33. Siden har det bare kommet mer og mer... Mesteparten er under navlen dåa.. håper ikke de kryper lenger oppover. Er i uke 38 nå..

Skrevet

Maser området godt for å øke blodsirkulasjonen så kanskje du kan begrense omfanget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...