Gå til innhold

Blødninger nesten 6 mnd etter innseting av hormonspiral


Foccacia

Anbefalte innlegg

Spør her, ser det er fint lite aktivitet på prevensjonsforumet. Jeg satt altså inn hormonspiral for nesten 6 mnd siden, da var det 8 uker siden fødsel. Fastlegen sa dette var greit. Blødde da litt første uka, men har etter dette vært helt blødningsfri. Inntil i går, bare spottet litt i går og i dag. Noen andre som har opplevd dette? Har jo lest at det er normalt med blødninger i opptil 6 mnd, men syns det er litt rart at jeg blør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ammer du, eller har du ammet? I så fall er det normalt at mensen lar vente på seg uavhengi av hormonspiral eller ei.

Jeg hadde normalt mens syklus da jeg fikk min spiral nesten 2år etter minsta var født, fra å ha kraftig mens gikk jeg over til ingen mens med en gang, den siste mensen jeg hadde var den før spiralen, ble engstelig og tok flere graviditetstester i starten siden jeg regnet med å ha blødninger av og på i 6mnd siden det var det normale i følge legen. I løpet av 2 1/2år med hormonspiral så har jeg had lett spotting 3ganger, ingen mens.

Noen har mens hver mnd, enkelte har uregelmessig mens, mens noen heldige slipper mens. Alt er normalt .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...