Gå til innhold

27 uker på vei og gått tur i 4 timer idag..

Anbefalte innlegg

Er det for mye...? Gikk selvfølgelig i rolig tempo, og tok gode pauser innimellom. Har en hund som krever mye, derfor så lang tur. Er lite på nett om hva som er for mye, derfor håper jeg at noen vet...=) På forhånd takk for svar!

Fortsetter under...

Jeg gikk mange lange turer med hunden helt frem til termin jeg. Gikk kjempebra. Siste turen jeg var på hadde jeg 7 sterke kynnere på en halv time så da ga jeg meg. Det er gravidkroppens måte å si fra at du må ta det litt rolig ;)

Takk for svar :)) Da fortsetter jeg med det med god samvittighet. Er jo kjempedeilig å gå tur om høsten :) Angående kynnere, så aner jeg ikke hvordan det føles.. Er det noen sjangs for at jeg ikke skjønner hva det er om jeg opplever det?

Kynnere er sammentrekninger av livmoren, ikke alle som kjenner dette. Magen blir hard og stram. Mine varte alt fra 10 sekunder til et par minutter. De ga seg ofte når jeg la meg ned eller tok det rolig.

Annonse

Ja det kan de. Mine kynnere satt ofte øverst i magen i starten, men når jeg nærmet meg termin ble hele magen dønn hard. Pluss at jeg hadde så nedpress at jeg nesten ikke klarte å gå. Hadde det best på sykkel for da følte jeg ikke at hodet kom ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...