Gå til innhold

Noen som har vært plaget av bivirkninger med hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble feit, fikk mannlig hårvekst, kvalm, mye blødninger, ofte og lenge av gangen. Skikkelig mannevond ble jeg også, irratabel og sur, så fikk ikke akkurat så mye sex som ei sånn kjerring, så jeg ga opp etter to år. Har nå kobberspiral, er veldig fornøyd med den. Alle reagerer jo ulikt på diverse prevansjonsmidler, så det er jo egentlig bare å prøve seg fram.

Annonse

Den gikk gjennom livmorveggen og grodde fast i buken, mye smerter, og måtte opereres ut med kikkhullsoperasjon..fikk blødninger under operasjonen, så de måtte skjære opp mer og det ble som et nytt keisersnitt. Aldri mer spiral for meg..

Hadde den i nesten 2 år. Kanskje 4 mnd uten blødninger... Hissig som få, masse blødninger, kviser, hår jaaaeh.. Tok den ut i går, og merker allerede forbedringer..... Ikke noe mer spiral for meg heller..

Sur, grinete, uopplagt, større appetitt og generelt ikke fornøyd med meg selv. Men blødde ikke.

Tok den ut og ble glad, opplagt, mer aktiv, fikk kontroll på appetitten og blør gladelig en gang i måneden :)

Blødde i ett sett, hver dag, hele uka, mnd etter mnd.....oppblåst i magen, null sexlyst ( ikke så gøy om du blør hele tiden likevel). Murringer og smerter i magen, følte meg dårlig! Orket ikke ha den inne mer enn i 4 mnd. Tok den ut, og gikk tilbake til mitt gamle jeg :)

Annonse

fikk kviser, la på meg, ble hormonell, mistet sexlysten. det værste var at jeg fikk smerter i magen og ryggen, virkelig vonde mens smerter men jeg hadde ingen mens. tok den ut etter 9 mnd og da fikk vi vite hvorfor jeg hadde så vondt. masse blod hadde koagulert der oppe og kom nå ut som store svarte klumper. mange så store at jeg måtte presse for å få dem ut. helt jævlig. Legen min sier jeg ikke får sette inn en slik igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...