Gå til innhold

Hvordan holde ut en mann som snorker?

Anbefalte innlegg

Snorkespray og andre produkter er utprøvd og funker ikke. Jeg kan ikke sove med ørepropper fordi jeg må høre babyen. Våkner konstant fordi han snorker høyt. Han våkner til og med av det selv av og til. Å snu seg på siden hjelper ikke. Kommer aldri til å la seg snorkeopperere, bare så det er nevnt. Hvordan overlever dere andre som har snorkere?

Fortsetter under...

Hvorfor vil han ikke dra til lege og evt. vurdere operasjon eller andre tiltak gjennom fastlegen?

Min ex samboer snorket også fryktelig mye,han har også små pustestopp.. vi er ikke sammen nå,men jobber for å finne tilbake.. å da må han dra til legen (har vært der en gang) å få gjort noe med "problemet" det går utover hans og min søvnkvalitet.

Annonse

Be han gå til legen for en vurdering. Min snorker også høyt. Han har hatt snorkeregistrering en natt, og den kunne fortelle oss at han er en sosial snorker! Altså, han snorker ikke så høyt at de gjør noe med det. Han har heller ikke farlig mange pustestopp i løpet av natten. Legen mente det kanskje var noe feil med meg :) At jeg kanskje var over sensitiv på snorking....

Jeg har brukt ørepropper i alle år, og har tenkt å fortsette med det når babyen kommer. Man hører mye selv om man har propper i ørene.

Kan hende manne din har store problemer som kan være farlig. Du får prøve å skremme han med det. Pustestopp kan fakstisk være veldig farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...