Gå til innhold

Voksipose eller lammeskinn/dyne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har lammeskinnpose og syns dette er helt topp :) Godt, lunt, mykt og varmt. Men det er sikkert like bra med voksipose? Aldri prøvd, så jeg vet ikke helt.

Skrevet

begge deler sier jeg. lammeskinn nederst og voksipose oppå=) får jo også kjøpt voksipose med lammeskinn nedi.

Skrevet

Har voksipose fra førstemann og kommer til å bruke den med deilig lammeskinn under i vinter... I tillegg holder jeg på å strikke "mor-signe" teppe (dobbel str) i merinoull fra nøstebarn som jeg skal bruke inni voksiposen på de kaldeste dagene....

Skrevet

De flerbarns mammaer jeg har snakket med, og som har prøvd ut fler typer poser- anbefaler langhåret lammeskinnspose i vogna. Det har jeg skaffet babyen. Lammeskinn har jeg i vuggen/ sengen.

Lykke til med ditt valg ;))

Skrevet

Jeg ble rådet til å kjøpe Voksi urban av de på barn og utstyr så vi har kjøpt den, har også veldig god erfaring med den fra barnehagen jeg jobbet i! Kommer også kansje til å legge er lammeskinn under, selv om dette ikke burde være nædvendig :)

Skrevet

Jeg ville foresten ikke rådet til den vanlige voksiposen med knyting da denne er tungvind og det blir veldig mye oppå babyen liksom, syntes den var vannskelig å bre skikkelig over når barna er større!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...