EiAndr Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Har noen erfaringer hva som er best på vinterstid?
ballerinaen_ Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Vi har lammeskinnpose og syns dette er helt topp Godt, lunt, mykt og varmt. Men det er sikkert like bra med voksipose? Aldri prøvd, så jeg vet ikke helt.
Håper_og_tror Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 begge deler sier jeg. lammeskinn nederst og voksipose oppå=) får jo også kjøpt voksipose med lammeskinn nedi.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Har voksipose fra førstemann og kommer til å bruke den med deilig lammeskinn under i vinter... I tillegg holder jeg på å strikke "mor-signe" teppe (dobbel str) i merinoull fra nøstebarn som jeg skal bruke inni voksiposen på de kaldeste dagene....
vi3 Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 De flerbarns mammaer jeg har snakket med, og som har prøvd ut fler typer poser- anbefaler langhåret lammeskinnspose i vogna. Det har jeg skaffet babyen. Lammeskinn har jeg i vuggen/ sengen. Lykke til med ditt valg )
3barnsmor123 Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Jeg ble rådet til å kjøpe Voksi urban av de på barn og utstyr så vi har kjøpt den, har også veldig god erfaring med den fra barnehagen jeg jobbet i! Kommer også kansje til å legge er lammeskinn under, selv om dette ikke burde være nædvendig
3barnsmor123 Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 Jeg ville foresten ikke rådet til den vanlige voksiposen med knyting da denne er tungvind og det blir veldig mye oppå babyen liksom, syntes den var vannskelig å bre skikkelig over når barna er større!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå