ballerinaen_ Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Jeg skal på kontroll i morgen. Har 20 dager til termin, så ja, det er sikkert tidlig å spørre om det allerede MEN er det sjanse for at hun vil gjøre det? Eller sjekke modning? Jeg skal ikke gå over tiden uansett pga risikosv.skap.
miepia30 Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 De aller færreste vil gjøre det før termin
stjerne-kikker<3 Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Jeg skal til jordmor å få sjekket dette i uke 36+3 :-) Har hatt en god del blødninger da, så derfor ble vi enige om å sette opp en time da for å sjekke om det var modning. Hun sjekket meg i uke 32 også, pga blødning og masse nedpress + mensmurringer! Hadde da helt myk mormunn, så er vel derfor hun vil sjekke det igjen da om det er åpning eller mer modning. Siden du har risikosvskap så hadde jeg spurt om å få det sjekket.
ballerinaen_ Skrevet 20. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2011 åh, da skal jeg ihvertfall spørre i morgen =) Har hatt, siden uke 32-33 masse nedpress og vonde maserier. Nå den siste uken har de bare blitt verre og verre og er jo litt spent på om dette har ført til noe der nede I natt trodde vi muligens det var i gang fordi jeg våknet av vonde tak ca hvert 15-20 min, men så forduftet det etter noen timer.. ARG ! :-/ Krysser fingrer for i morgen
Light of my life Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Ikke før man er på overtid fikk jeg beskjed om når jeg spurte i uke 38+3
ballerinaen_ Skrevet 20. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2011 Oh nooo :-( Men nå skal jeg ikke gå over tiden heldigvis så kaaaaanskje det er håp allikevel? Får se i morra
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 Jeg ble strippet tre uker før termin i forrige svangerskap, som var høyrisiko, og fødte påfølgende døgn : ) Kommer veldig an på jordmor og lege man går hos tror jeg... lykke til!
Tre små troll :) Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Tror det kommer helt an på lege/jordmor. Noen gjør det aldri, andre til termin, på overtid, mens noen lenge før. Det er vel bare å spørre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå