Gå til innhold

Inspirert: Problemer i forhold


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i ett forhold nå hvor alt ser svart ut. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Klarer ikke gå inn på detaljene her, men jeg orker ikke min mann mer, samtidig som jeg innerst inne elsker han.

Terapi og slikt, er det noen som har erfaringer med dette ? Og eventuelt hva slags terapi og hva dere gjorde dette.

 

Hilsen

 

Trist og rådløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært i terapi eller har hatt problemer med mannen (bank i bordet).

 

Men hva om du tenker tilbake på hvorfor du ble forelska i han. Mimrer litt om forelskelsen dere hadde sammen og hva dere har opplevd. Ta han med på mimringen. Tenk på barna, har de gjort noe morsomt som bare dere ler av.

 

Hvorfor valgte dere hverandre?

 

Vet ikke om mitt råd hjelper. Kan jo ikke noen ting om det,. Men det er bare mine tanker om hva jeg kanskje hadde gjort hvis jeg og mannen hadde problemer. Prøve å finne gnisten igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her

 

Her hvor vi bor er det en mnd ventetid på familievernkontoret, jeg kan ikke gå så lenge.

Det var jeg som gjorde det "slutt" og vet ikke om jeg angrer har så mye følelser i meg, men noe i meg sier at jeg må ikke gi opp.

Han bor nå hos sine foreldre og jeg må gjør noe nå før han snur og ikke vil mere.

 

Noen som har prøvet private eller psykologer eller noe sånt ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter selv om dagen, mannen er nærmere 40 år, sykemeldt og spiller dataspill døgnet rundt. Jeg blir seriøst gal. Jeg er rasende og han prøver med små stikk som virkelig ikke fungerer. Kan være hjemme i mange timer uten at han nesten merker det.

 

Lyst å flytte fra hele pakket.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 1543

 

Er bare sinne og tomhet i meg om dagen. Gjør praktiske ting hele tiden. Rydder vasker osv. Er med ungene og går på jobb. Det fungerer bedre enn jeg hadde trodd, men av og til kommer tankene. Ja jeg savner han faktisk.

Vi trenger hjelp uansett om det skal være håp, så jeg for lete videre om jeg finner noen som kan hjelpe.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gikk til en familieterapeut en 12-14 ganger tror jeg.

Det refddet vårt ekteskap, han fikk oss til så se ting fra forskjellige sider og ikke bare krangle, men nødt til å høre på hverandre

Det var privat familieterapeut og dyrt, men er vel de beste pengene som noensinne er brukt her i huset.

Det kan ordnes HI bare stå på og søk hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få tak i ekstern hjelp med en gang. Det er det beste rådet jeg kan gi deg.

Det å snakke med en 3 person å få ting i perspektiv er viktig. Ellers blir man bare ensporet. Finnes sikkert noe i kommunen din, men er det ventetid ta kontakt med private. Søk på nettet eller noe.

Jeg vet dette av erfaring, vårt ekteskap var over, men med hjelp utenfra fikk vi ordnet opp. Tok tid men det var det beste som har skjedd oss begge.

 

Good Luck

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...