Gå til innhold

Fler som bæsjet på seg under fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet faktisk ikke jeg...

 

Hvordan vet dere det, følte dere det eller luktet dere det?

Jeg fikk klyster noe som var veldig digg siden jeg knapt hadde bæsjet 2 uker før fødsel ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.. riene kom kastet på meg hvert 30 sekund ca, så rakk ikke gå på do å bæsje først akkurat. Jordmora sto der med papir og tørka, haha. Har ikke tenkt så mye over det.. Helsearbeidere har vel sett verre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kom litt. Hadde fått klux før på kvelden og det skal jeg ha igjen hvis jeg rekker. Vil helst slippe å bæsje på meg med mannen til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen anelse, men jeg regner med det.

Det er jo helt vanlig, jeg har vært med på en del fødsler gjennom utdanning/jobb og det kommer gjerne litt hos de fleste. Ikke noe en jordmor bryr seg om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad for at jeg ikke bæsjet under fødsel.. Ville nok vært litt flaut, men som mange andre sier så er det ingenting for JM. De ser nok det meste, og det er sikkert helt normalt å gjøre det. De ber jo oss praktisk talt å presse som om man skal bæsje, og da presser man jo;) hihi

 

Men jeg kastet opp i ambulansen på vei til sykehus (lang kjøretid og rask fødsel). Det var så vondt... Stakkars ambulansemann... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, gjorde det. Men tenkte ikke noe over det der og da. Det er helt vanlig!

De dumme jormødrene ga meg heller ikke klyster...DET skal jeg huske på denne gangen gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det kom nok en del bæsj under fødslen, og jeg var såpass tilstedeværende at jeg ikke var helt komfortabel med det. Men jordmor satt med en varm klut mot rompa og tok det i mot med en gang det kom. Hun sa det føltes "behagelig" å ha den varme kluten der, og det var helt sant!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...