Gå til innhold

Er det om å gjøre å ha flest mulig venner på facebook??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har litt over 200 venner på FB. Jeg har rensket ut mange etter hvert, fordi jeg ikke har kontakt med dem i det hele tatt. Hvorfor skal jeg da ha de innpå der? Og sier nei til mange som legger meg til, fordi jeg bare vet sånn ca hvem de er, men ALDRI snakker med dem. Har mange venner som har sånn 500-1000 venner på listen sin.. Lurer på om de kjenner alle disse?? Og om man tenker at jeg ikke har mange venner fordi jeg "kun" har 200? ;P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del er det ikke viktig i det hele tatt;)

Jeg har vel rundt 200 stk eller noe. Sletter de som ikke gidder å hilse på meg på gata, feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har visst som mål å ha flest mulig ja. Kreti og pleti fra fjern og nær.

 

Jeg ble nylig venn med en bekjent, han har holdt seg unna facebook lenge, har liksom vært litt motstander, men så plutselig snudde han om og med medlem. Om han la til alle selv, eller hva vet jeg ikke, men det tok ikke mange dagene før han hadde 300 venner, og nå et par mnd senere nærmer han seg sikkert 500. Han er ikke spesielt aktiv virker det som, men nesten daglig er det en melding om at han er blitt venn med den og den. Så virker som det er viktigst å få flest mulig venner.

 

Jeg har bare rundt 70 venner, så sikkert mange som mener jeg er usosial, men for meg er det ikke viktig å være venn med alle og enhver, jeg syns det er greit å ha en viss forbindelse til de jeg er venn med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har en venninne av naboen på vennelista. Hun som spurte han, og mannen min sier stort sett ja til alle... MEN, han har knapt nok hilst på henne eller sett henne, for hun bor ikke her...

 

JEG har ikke sett henne, møtt henne osv...Likevel ville hun være venn med meg...

Jeg aviste den venneforespørselen..

 

Jeg ser avogtil på mannes fbside (har lov).... Og gjett hvem som har desse "Kjener du dem på vennelisten din?", "Nå rydder jeg på vennelisten min" etc... Ehhh, kanskje ikke så rart, du har jo selv spørt om å bli venn med mange ukjente??

 

Jeg har nok en del på listen som jeg ikke har så mye med, men jeg har jobbet sammen med dem eller gått på skole med dem..Litt moro å se hva de gjør på nå!! Noen har lagt meg til på førespørsel, og slettet meg også.....etter en stund... Jeg har vel slettet noen, som fyller opp sidene med teite dume ting, og de orker jeg ikke ha der... osv..

 

Har vel rundt 200 jeg også...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme tenker jeg. Jeg gidder ikke å bli venn med en på FB som jeg pratet med på en fest en gang feks. Og som jeg sikkert aldri mer kommer til å treffe.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...