Gå til innhold

Andre her som trodde at HI var initialene til noen, første gang de var her inne?

Anbefalte innlegg

Jeg trodde det i en uke, og trodde denne HI måtte være sprøyte gal. Gikk bevisst inn for å ikke kaste bensin på bålet, så holdt meg unna alle debatter der denne HI var involvert i debatten. Det vil si de aller fleste debatter her på anonymen. Trodde helt klart at HI var bipolar og oppmerksomhetssyk, med allverdens selvskapte sanne eller usanne problemer. Tenkte at mannen og barna hennes måtte ha et fryktelig liv, og at hun burde søke hjelp. :)

Fortsetter under...

Hehe! Ja du har virkelig hatt ei hard førsteuke! Jo jeg tenkte det nok den første kvelden. Det kom raskt et innlegg om alle disse forkortelsene og da forsto jeg:) Tror det var 8-10 forkortelser på rad og jeg stønnet. - Måtte jeg lære meg alle de?!

Gikk jo fint det:)

Oi.. det er å huske alle da...

HI- hoved innlegg / hoved innlegger

GU- Gyn undersøkelse

IKM- ikke kommet mens

BHG- Barnehage

Og det er alt jeg husker nå.

Ja sp er det en hel del for prøvere.

PPR- prøveperiode

Annonse

MA er det ikke missed/Missing abortion?? Dvs abort der fosteret bare har dødd uten at det har blitt blødninger før eventuellt en god stund etterpå?? eller var det jeg som gikk på "limpinnen" her...??

hihi du er ikke den eneste, HI ;) Det trodde jeg også. OG så dum som jeg var, så startet jeg min egen tråd der jeg spurte hvem i alle dager denne HI var som startet diskusjoner i alle varianter. Denne ene dagen hadde hun en gal mann med 5 barn, mens den andre dagen hadde hun 1 barn på vei med verdens snilleste mann :-p hoho.. Ja, jeg trodde jo hu var spik spenna gal, og undret meg grønt over om JEG var den eneste som så det :-p huffameg... Fikk mange morsomme svar på innlegget mitt husker jeg, og noen ikke SÅ morsomme.. Om jeg var tjukk i hue osv :-p Kanskje jeg var det? hehe

Husker ikke om jeg trodde det..

Men tenkte på en ting en dag her. Det var en person som la inn et innlegg her inne, og som i følge det hun sa aldri hadde vært her inne før (eller på noe sånt forum tror jeg..).

Men da hun svarte lenger nede i tråden signerte hun med HI, og jeg tenkte at det var litt merkelig at hun gjorde det hvis hun var helt ukjent med å skrive på sånne forum..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...