Gå til innhold

Fikk nettopp en diger pose med klær levert på døra av min mor..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun har kjøpt alt av yttertøy, fleece-dresser og ullundertøy til våre to barn til vinteren. Tusenvis av kroner spart. Jippi!

 

Vi tjener godt og har råd til å kjøpe dette selv, men så utrolig deilig med en sånn overraskelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så heldige dere er... Til og med god lønn har dere.. Sukk..

 

Jeg er alenemor som lever på nav, min mor brukte 1000 kroner på bilstol til jenta mi, og det er alt. Kunne ikke falt henne inn å kjøpe noe til sitt eneste barnebarn utenom bursdager. Men forstår jo henne, hun har jo egne barn å investere i (som alle er over 10 år yngre enn meg). Dessuten har hun jo betalt førerkortet mitt, så skal ikke klage:-)

 

Jeg har begynt innkjøp av barnehageting allerede når frøkna mi var en liten baby. Kjøpte reima-regndress til småtten i januarsalget, og den passer perfekt nå. Vurderer å gjøre det neste år også, deilig å være ferdig med barnehageinnkjøp før man må være ferdig med det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du bytte mot min mor? Hun ga et sett fra Spar Kjøp til 129 kr da datteren min ble født. Siden har vi ikke fått noe som helst, ei heller oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik er min mor og svigermor også:)

De kjøper ofte klær til barna mine, kanskje ikke så mye yttertøy, men gjerne ull og fine kjoler:))

Jeg er heldig der, og mange penger spart ja!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig med en slik mor.

 

mamma er også sånn at ho kjøper utstyr og klær til barna for oss. hun sparer hele året for og hjelpe oss.

 

vi har bedre råd enn henne. men enda så gjør hun dette.

 

kjempe glad for den hjelpen mamma gir oss. hun har kunn 2 barnebarn og får ikke fler heller.

 

svigermor kunne det aldri falle inn og kjøpe noe til barna. de får kunn til bursdag og jul. ikke ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...