Gå til innhold

Noen som har bestilt vogn (emmaljunga) med uniq alu chassi?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har ikke kjøpt, men vært å sett på. Fikk følelsen av at det var veldig mye plastikk, og ikke gav nok støtte til bagen og bremsen virket også dårlig. Vognen svaiet i alle fall i alle retninger. Jeg ville ikke kjøpt det.

Vi solgte vognen vi hadde og har nå holdt av slik som vi skal å se på.. Merker jeg haller mer mot city cross nå, men jeg liker ikke utseende på city baggen.. Skal i allefall dra å se på vognen og kjenne litt på den, så får vi se..

Det er ikke bare bare å bli enig med seg selv i denne jungelen =P

Gjest Hippo ღ

Jeg har bestemt meg for city cross. Men enig i at city bagen ikke er så fin. Men sportsdelen skal være mye lettere enn Duo f.eks. Har hørt at mange bytter vogn når de skal begynne å bruke sportsdelen, for den er for stor og tung. + at city crossen er kjempe grei å få inn i bil :)

Men greia med dette nye understellet er at det skal være mye lettere enn de andre.. Det ser nesten likt ut med city cross sitt, litt annerledes bare og litt større hjul.. Har hatt city cross også så er godt kjent med den, men liker som sagt ikke city bagen helt.. Synes også det er dumt at myggnettingen ikke er i kalesjen.. (flisespikkeri, yes I know, men det irriterer meg likevel...) =P

Annonse

ja jeg syns det =) vi vil ha edge duo og for at jeg skal kunne bære vogna inn og ut av bilen, så kan det ikke være for tungt. Og med det understellet blir det suupert! Får bebis i februar og deilig å ikke ha en for tung vogn i snøen =) Hjula er store og ikke for tykke eller for små. Så gleder meg veeldig til å få vogna i hus =))

Takk for svar =) nå gleder jeg meg veldig til å dra å se og prøve den (de venter den inn til butikk....) =) Jeg liker de punktersfrie hjula, hadde samme på city crossen =) Gode å trille med! =)

Hvilken farge har du kjøpt? =) Og når får du vogna di?=)

Brune vogner er kjempefine =) Vi har lagt av en sort.. Litt kjedelig kanskje, men har voksipose i en sprek farge som får fiffe den opp =) Skulle ønske jeg viste når den kom, de sa bare "noen uker".. (har god tid da, termin i januar..)

Trenger ikke å være kjedelig med svart da =) Jeg og samboeren har bare lagt vår elsk på den brune hehe. Bestemte oss for den lenge før jeg ble gravid hehe. Men skjønner at du vil ha vogna! Er deilig å ha vogna i hus =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...