Gå til innhold

Aktiviteter med babyer 5 mnd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva gjør dere for å holde babyen engasjert? Eller hva engasjerer babyene seg med?

Ingen vits i å nevne hvor mye de sover/spiser, jeg lurer rett og slett på tiden innimellom dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...vi bader en gang i uken da vi har et terapibad 5 min kjøring unna..pleier å sitte på gulvet med henne og øve på å rulle fra mage til rygg og omvendt..synger sanger for henne, www.barnesanger.no :) er veeeldig interessert i sofaen, tepper og puter, så vi slapper av på sofaen også:) hun er våken 2 timer mellom lurene, og jeg syns de timene går fort altså, hun skal jo ha mat og ny bleie som vi bruker goood tid på å skifte da hun elsker stellebordet sitt:)

Skrevet

Vi er besøksvenner på et gamlehjem, de gamle lyser opp når de ser trollungen min.

Leker en del i babygymmen, ellers går vi jo på tur når været tillater det. Har bygget opp ryggen på vogna med en pute, veldig populært å "sitte" å se på alt rundt seg.

Vi synger mye, danser, ligger litt på sofaen av og til, også er vi med i barselgruppe og på babysvømming. Har tenkt å begynne på babysang også snart, det blir sikkert morsomt. Jeg har noen venninner som studerer, og de kan ofte være sammen med oss på dagtid. Noen dager går fort, noen dager går seeeeint:)

Skrevet

Sitter og prater en del sammen, ligger på babygym (kan ligge lenge hvis jeg vasker gulv/støvsuger etc), synger sanger, er på babysang, barseltreff en gang i uka, mor&barn trening, ute og handler, leverer storebror i bhg og på tur i ergoen. Alt dette er gøy synes snuppa.

Noen dager gjør vi "ingenting", andre dager gjør vi en hel del :)

Skrevet

Hei, nå er jenta mi en mnd yngre enn gutten din, men dette fyller vi dagene med; mye sang hjemme, Babysang, babytrim på sats, babysvømming, musikk, litt tv:), barselgrupper, litt cafe og kjøpesenter, men foretrekker tur i skogen, ligger mye på matte på mage og rygg, babygym (bytter på leker som henger der). Ellers drar vi litt på besøk til familie og venner. Synes dagene flyr! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...