Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #1 Del Skrevet 20. september 2011 min kjære og jeg har vært sammen 5 år, og har nå en liten en på 4 mnd. hele tiden vi har vært sammen har jeg slitt med spiseforstyrrelser, en blanding av anoreksia og bulimi. problemet vi nå opplever er at han er helt "tappet", føler seg spist opp, og såret. jeg har misbrukt hans tillit for mange ganger og sagt at dt går bra, og så har han funnet ut at jeg brekker meg enda. nå kan han ikke stole på meg lenger, noe som er problem nummer 1. noen som har tips til hvordan man bygger opp tilliten igjen? han har gitt meg mange sjanser... problem nummer to: han sier at han ikke elsker meg lenger, at de romantiske følelsene har druknet i at han heller føler en alags omsorg og ansvar, men ikke kjærlighet. det er dette som smerter mest naturligvis. vi har funnet ut at vi må "begynne på ny", og bli forelsket igjen, på et vis, samtidig som jeg får behandling for problemene mine. men hvordan få tilbake gnisten? jeg tror nok at han eegentlig elsker meg, men at det kommer sånn i skyggen av hvordan han føler når han tenker på meg (bekymrer seg mer enn han gleder seg, på en måte). hvordan få han til å virkelig elske meg igjen? idiotiske spørsmål jeg vet det, kan jo ikke styre følelser, men dette er så sårt, og jeg vet ikke hva vi kan gjøre... alle tips mottas med takk!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143595828-s%C3%B8ker-tips-og-r%C3%A5d-for-bedre-parforhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #2 Del Skrevet 20. september 2011 Å være sammen med en person med spiseforstyrrelse er nesten som å leve med en alkoholiker. Prøv å se for deg at det var du. Etter 1000 tillitsbrudd kan det hende det ikke er mer igjen å hente? Sissel Gran har en fantastisk bok om kjærlighetens tre porter. De ulike vendepunktene i et forhold. Kan hende har din mann gått gjennom et slikt vendepunkt og mista troen på det hele. Hvis det er tilfelle, kan han neppe "omvendes". Men hvis han innerst inne VIL det som du vil, f eks at han egentlig skulle ønske han kunne bli forelska i deg igjen... så er det snev av håp. Modum bad sanatorium har par- og familietilbud i forbindelse med psykisk sykdom hos den ene eller begge. Det samme ha rViken Senter. Men da må dere begge/alle legges inn der i noen uker. Snakk med fastlegen om dette! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143595828-s%C3%B8ker-tips-og-r%C3%A5d-for-bedre-parforhold/#findComment-143595952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå