Gå til innhold

Vi får en gutt, men hva skal han hete? Hjelp:)

Anbefalte innlegg

Gjest Trollmor og trollungene ♥

Vi hadde jentenavn klart, men synes guttenavn er sååå vanskelig. Er ikke fan av sånn veldig moderne navn, som Matteo, Lukas osv, men et helt "vanlig" navn.

Hva skal deres gutter hete, eller har dere noen guttenavn dere kan foreslå for meg?

Takker og bukker;)

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Jeg vet! Guttenavn er vanskelig altså! Skjønner ikke helt hvorfor det skal være så mye vanseligere enn jentenavn altså, men det er det! Men dette er våre foreløpige alternativer:

Anders

Martin

Ola

Kristian

Erlend

Petter

Gode norske! Håper det var til hjelp. Jeg er skikkelig lei av Lucas og Teodor og Gabriel og alle de andre det er 2-3 stykker av i hver barnehage...

Ja, det er veldig vanskelig med navn! Vi skal ikke vite hva det blir på UL, så her må vi tenke på både gutte og jentenavn. Gutten vår heter Johan, enkelt og ikke mange som heter det:) Ellers liker jeg Fredrik, Helene, Hanna og Jakob.

Annonse

Forøvrig så er Kristian mer populært enn Theodor, jeg kjenner flere unger som heter det, men jeg er ikke lei det navnet fordi, og hadde jeg vært hadde jeg ikke sagt det i respekt til de som heter det.

MEN, det var nok av mine hormonutbrudd. Har du prøvd den navneguiden på bim? Den er kjekk :)

Jeg er veldig glad i navn som ikke alle har... Og som er litt uvanlig.. Førstemann heter Sebastian (det hadde jeg bestemt meg for at fikk jeg noen gang en gutt, så skulle han hete det uansett)..

Han i magen skal hete Fabian...

Gjest Trollmor og trollungene ♥

Hehe, godt å se at det ikke bare er jeg som har "hormonutbrudd". Skjønner at det ikke er noe morsomt når andre er lei av navnet din sønn har, men heldigvis har vi alle forskjellig smak. Og det er det som gjør dette med navn så morsomt;)

Har forsøkt navneguiden på bim, men synes det er så himla mange navn der. Blir jo bare enda mer forvirret*s*

Vi har bestemt oss for at gutten i magen skal hete Ulrik. For oss er det bare det navnet som har falt i smak. Storesøster heter Maja, og har selv valgt ut navn på lillebror.

Men vi syntes det har vært mye vanskeligere med guttenavn enn jentenavn. Om det ble jente, hadde det blitt Marte eller Maren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...