Gå til innhold

Jeg bestilte reima-dresser fra Ellos i går etter å ha blitt tipset her inne;)


Anbefalte innlegg

Men nå ringte de meg jaggu og sa at bestillingen var slettet ettersom de lå ute til feil pris.... Gud, så irriterende!! hehehe..

 

Men har de egentlig lov til det? Å bare slette bestillingen min?

Fortsetter under...

åj shit...hum egentlig tror jeg ikke de kan gjøre det!

Jeg jobber i butikk, og står det 199 kr for en vare istedenfor 399 kr på labelen så får kunden den for den prisen det tod på labelen!

 

Jeg ville klaget!

hvis en vare er merket med en pris i butikken, er det ikke slik at man skal få varen til den prisen? eller er det bare noen gjør for å være snill? i såfall burde det gjelde for nettbutikker også. men det står vel i liten skrift en eller annen plass på siden at det er forbehold om feilpris eller feiltrykk.

Var jo en som sa hun hadde mailet med Ellos, og at prisen stemte =P

 

Ellos tar forbehold om trykkfeil, så ingenting overlates til tilfeldighetene :) Leit at det ikke var et reklamestunt, jeg unner alle småbarnsforeldre reimadresser til 99,- stk ;)

Annonse

Ja, ikke sant.. hehe.

 

Har akkurat kjøpt reima-dress til 3-åringen, og ticket to heaven jakke + bukse til 7-åringen, så det hadde jo vært helt genialt hvis jeg hadde fått reimadress til den nyfødte for 99,- :D

 

tihi.. Men utrolig surt altså!! grrr.. Har ikke dere andre blitt oppringt?

JEg lurer egentlig litt på hvem som troller. Hi her eller hun som hadde fått mail fra Ellos om at dressene faktisk kostet 99. Jeg er rimelig sikker på at det må være hun med mailen.

Sannelig ikke godt å si. Jeg mener at den dressen lå der til 349 for noen dager siden. Jeg stussa på det, men siden jeg ikke likte dressen sjekka jeg ikke nærmere.

Men hvis de nå da har begynt å ringe rundt til folk om sletting av bestilllinger pga feil pris(høres merkelig ut da men), så er det litt rart at de ikke fjerner dressen(siden den er utsolgt) eller korrigerer prisen.

Er en vare priset feil kan man kreve å få den til prisen som var oppgitt hvis forskjellen var slik at man var i god tro på at prisen stemte da man tok varen.

 

Dvs at er prisen så riv ruskende gal at alle burde skjønt at det var feilprisen kan forretningen med full rett nekte å selge til den prisen.

Og var det noe alle var klar over her inne igår iallfall så var det at den prisen var så lav at det var en klar feilprising.

Var lov å prøve seg, men ingen grunn til sure miner når Ellos nå kansellerer kjøpene.

Annonse

Visst de plutselig fikk inn en bestilling på ørten Reima dresser på kvelde igår, så er det ikke rart at de forstår at noe må være galt...

 

MEN, Reima dress i str 68?? Er vel ikke mange unger som er ute i snø/regn i den alderen?? Det er vel uansett å kaste bort penger?? 99 kr eller 999 kr??

HI her..

 

Dette er jo mitt tredje barn da, og jeg vet at det kan være greit å ha en varm utedress til de minste også. Kanskje ikke når man bare har ett barn, men når de større barna skal følges på alle mulige slags aktiviteter er det ikke alltid like lett å dra med seg vogn eller ha babyen i en voksipose;) Men det er min erfaring. Hadde jeg fått reima-dressen til 99,- hadde jeg ikke synes det var sløsing i det hele tatt.

 

Og forresten.. Hun som ringte meg (forøvrig fra tlf 63 00 18 71) sa at prisen nå var korrigert på nettet, og derfor gikk jeg inn og sjekket med en gang. Da jeg så at prisen fremdeles var 99,- ringte jeg opp igjen (kom til ei annen dame såklart), og hun hadde aldri hørt om denne saken;p hehe.. Uansett, hun undersøkte og fant ut at prisen skulle være 999,-. Da jeg kommenterte at prisen fremdeles var 99,- på nett sa hun at disse tingene ofte tok litt tid å ordne;p (as if.. Litt standard-svar at det tar tid å endre ting på nettet).

 

Og jeg hadde da virkelig ikke giddet å trolle om dette?? Skulle ikke forundre meg om hun som sendte mail og spurte om prisen stemte var årsaken til at alle andre ble oppringt etterpå;) Da begynte de vel å sjekke det opp!

HI her..

 

Ja, det var jo opplagt at prisen var gal, men jeg synes jeg hadde lov til å prøve meg likevel;) hehe.. Ingen sure miner heller, men såklart jeg synes det var synd! Etter å ha lagt inn alle mastercard-opplysningene mine trodde jeg faktisk at det skulle være i boks.

 

=)

Jeg snakket med de i dag tidlig, fordi jeg ikke fikk igjennom min bestilling. Som sagt sa den mannen jeg pratet med at begge dressene var utsolgt. Jeg spurte om det var riktig pris på dressen og det svarte han JA på. Så slutt og mas om trollerier, enten er det ellos som ikke hadde oppdaget feilen når jeg spurte eller så er det HI som tuller. Har noen fler fått tlf?

Jeg tror nok, som du sier, at ellos ikke har oppdatert alle ansatte enda. Da jeg ringte opp igjen og fikk snakket med ei annen dame hadde hun nemlig aldri hørt om at det var noe feilprising på de dressene. Hun sa nemlig at det sto 99,- på bestillinga mi fremdeles, og skjønte ikke hvorfor den var slettet. Da jeg forklarte la hun det inn på nytt, men da sto det 999,-

 

HI

Heisann! Jeg var også blandt de som bestilte reimadress til 99 kr i går, to stk faktisk. Jeg logga nå inn på mine sider hos ellos, og så at de hadde fjernet en dress fra bestillingen, og at den ene som står igjen i bestilling er blitt endret til 999 i stedet for 99.. Så da er det vel bare en ting å gjøre, avbestille hele greia..

 

Men ang det at vi burde skjønt at dette var feilprising, jeg er jaggu ikke sikker jeg, for jeg kjøpte en reimadress i 74, eller var det 80 på OBS her i sommer, og den var faktisk nedpriset til 99! Ensfarvet mørk grå var den da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...