Gå til innhold

jeg har en slik ro over meg idag...

Anbefalte innlegg

Er hjemmeværende med et stk meget krevende barn på 16 mnd.:)

Ellers er jeg stressa til tusen og kan finne på å bli sint om ikke barnet vil sove NOE iløpet av dagen og bare trasse...skammer meg:(

Men idag er jeg koke rolig uansett...jeg tenker pytt pytt, har ikke noe å stresse for, husarbeid kan man ta når det blir kveld.

Håper det fortsetter slik:P

Barnet virker også roligere selv om det fremdeles trasser da...

det viktigste er jo barnet....

Flere om har hatt dårlig samvittighet pga stress og sure miner?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143595780-jeg-har-en-slik-ro-over-meg-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så deilig for deg at du har funnet roen... :-) kjenner følelsen av å være sliten og stresset, og så plutselig kommer man frem til at det ikke har noe for seg. ta ting som de kommer og ikke ta det så tungt, det merker barnet/barna utrolig godt, og de roer seg når du er rolig..

Husk at INGEN dager er like, og det er ikke noe krise dersom barnet ikke sovner eller spiser like mye som dagen før. Det går helt fint :-)

Godt for deg at du har det bedre, glad på dine vegne, jeg vet akkurat hvordan det er :-)

Tusen takk:)

Føler meg bare som verdens verste mor når jeg blir sint og "kjefter" på henne:( Føler meg stresset hele tiden fordi det er jeg som må ta meg av alt her i huset...

Hun sover bare 15-20 minutter hver dag og hun blir SÅ sur om hun ikke får de minuttene:(

Men skal prøve å holde på roen videre:)

ja, jeg prøver å gjøre alt godt for henne, men noen ganger tipper det over her...føler hun fortjener en bedre mor:S

Men jeg blir så sliten av lite søvn, masse trass og surking, husarbeid osv...

Tar henne med ut masse om dagene og er på besøk, men hun er litt vanskelig å håndtere av og til...det er nok de fleste barn kanskje:P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...