Gå til innhold

Hvor mange dager igjen tirsdag 20.september?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra i dag er jeg altså offisielt fødeklar! ;)

20 dager igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin i dag! :D men tror neppe noe skjer.. :(

Skrevet

20 dager igjen :) Er på målstreken nå vi to, Bolla ;)

Skrevet

6 dager overtid. Sitter og sorterer Babytøy og håper det fremkaller rier ;) settes igang om 3 dager om det ikke skjer før.

Skrevet

7 dager igjen til termin 27. september! Går her og venter og kjenner på alskens symptomer... :-)

Skrevet

10 dager over termin og 1 dag til igangsettelse!!! Så i morgen skjer det noe uansett!!! Gleder meg:)

Skrevet

jeg har lengst skjønner jeg hihi 39 dager igjen. men syns uansett det går veldig fort! bare jeg slipper å gå over :P

Skrevet

33 dager. Var på UL hos legen i dag (har hatt mange ul pga risikosvangerskap), og lillebror ligger med hodet så langt ned han kan komme :D Håper han er like utålmodig som meg, og kommer om et par ukers tid!

Skrevet

10 dager igjenn!!

Men veldig klar for at det godt kan skje noe før!! :D

Skrevet

Har 6 dager igjen til termin, begynner virkelig å bli lange dager nå.... Men heldigvis ikke lenge før vi får treffe prinsen vår :)

Skrevet

termin i dag.... krysser fingrene for at noe skjer snart!

Skrevet

22 dager igjen og klar for å gå i permisjon i morgen :-)

Skrevet

Jeg er nettopp kommet meg inn hit jeg da (litt forsinket tilogmed) men her er det enda 79 dager til termin... (heldigvis) Synes tiden går for fort uansett så det er greit med noen dager igjen =)

I morgen er jeg 29 uker og har da 11 uker igjen....

Lykke til alle dere som har under 30 dager igjen her da =)

Skrevet

8 dager igjen her :) Hodet er festet og jeg har kynnere og mensmurringer som øker i hyppighet og intensitet + at jeg har begynt å lekke litt melk, så håper lillefrøken er på vei ut snart!!!

Skrevet

48 dager igjen :)

Lille ligger med hodet godt ned i bekkenet nå, heldigvis :)

Skrevet

59 dager her :) Holder på og pusse opp barnerommet, så greit at det er litt tid igjen, selv om jeg begynner å glede meg mer og mer etterhvert som ting kommer på plass :))

Skrevet

2 dager igjen her!!!! :-O

....men ser desverre ikke ut til at det skjer noe på en stund, så jeg tilhørere vel "overtidsgjengen" her snart tenker jeg. ;-) jaja, hun kommer når hun kommer! :-)

Skrevet

81 dager... hørtes myyyye ut i forhold til mange andre her, men tror og håper at tiden går fort ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...