Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått satt inn spiral og vet hvor lenge det er normalt å blø etterpå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt min i 2 uker og blør enda :( mener å huske det fra sist også

Skrevet

Kommer an på om du har kobber eller hormon. Jeg har kobber og blødde ganske lenge etter innsettingen. Kanskje en uke. Det avtok i styrke etter et par dager da og jeg hadde ikke vondt. Om du har store smerter i tillegg til mye blod ville jeg ringt legen for å høre når de anbefaler å komme inn til sjekk om det ikke roer seg.

Skrevet

Jeg har bare hatt den en uke og skjønner jeg bare må vente litt til..

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg blødde 8uker med hormonspiral sist jeg hadde det, men blødde aldri etter de 8ukene.

Skrevet

Hei. Jeg har diagnosen pco. Det anbefales fra gynekologer og bruke p-piller for å dempe symptomene av pco. Jeg må si at jeg ikke har hatt annet en problemer med alt av p-piller, synest det er bedre uten. For ikke å bli gravid igjenn etter fødselen, valgte jeg og få innsatt kobberspiral. Jeg blødde lenge ved insettingen, tror det var rundt 4 uker. Etter dette har det vært tilnærmet normal mensblødning.

Har også hatt problemer med mensblødninger etter fødselen. Dersom ikke ting går seg til snart må jeg nok ta en tur til lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...