Gå til innhold

hva gjør dere høygravide i permisjon i dag...inspirer meg:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tja... hva gjør man?! hehe.. I går så vaska jeg ned kjøkkenet med salmiakk =) Skal sies at det blir mye vasking ;) Alt er i orden til lillegull kommer så har ikke så mye å gjøre.. Da må man bruke fantasien. Går en del turer i skogen, er jo så deilig!

 

Masse lykke til fremover da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg spist en god frokost og sovet på sofaen :D skal henge opp å legge sammen klær, og maskere lister på et soverom som skal males + dra på butikken og lage middag. liksom ikke det helt store som skjer 11 dager før termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat våknet etter å ha sovet i ....11 timer! spiser knekkebrød med kaviar (det eneste jeg vil ha fortiden) Planen for dagen er å rydde og vaske klær:) kanskje pante flasker. tar livet med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg vært hos legen å tatt blodprøver, vært å gått en fjelltur og nå snart skal jeg treffe ei venninne på kafe! senere idag blir det hobbykveld ilag med en gjeng med gode venner, god mat og masse julegavelaging! så dagen(e) går fort kan man si :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke, og skal heller ikke ha permisjon med det første! Skolen i hele dag :) gleder meg til litt mer fri og overskudd til å rydde å vaske leilighet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...