Fru Monalisa Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Ja, som overskriften sier: hva er forskjellen på mammapermisjon, fødselspermisjon, svangerskapspermisjon? Er jeg gjennom alle tre i motsatt rekkefølge jeg har skrevet her, eller er det en fellesbetegnelse? Går ut i permisjon neste uke og lurer litt på hva jeg skal skrive på fraværsassistenten Ja, store utfordringer man møter nå de siste dagene på jobb....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Det er vel fødselspermisjon eller mammapermisjon.... Svangerskapspermisjon er hvis du har permisjon igjennom svangerskapet (da teller man ikke de 3 siste ukene før termin)
3 nøtter til Askepott Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 På lønnigslappen min fra jobben står det bare FP så regner med det er FødselsPermisjon.
Maisie Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Svangerskapspermisjon er permisjon man har før fødsel, hvis man f.eks. ikke kan jobbe og mottar svangerskapspenger i stedet. Fødselspermisjon og foreldrepermisjon er det samme. Mammaens del er seff mammapermisjon, og pappaens del pappapermisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå