jlille Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Jeg er så sinna!! Var ikke slik i det hele tatt under forrige svangerskap. Er 16 uker på vei, og jeg klikker over småting, er det flere der ute? F.eks. overdreven bruk av .... i setninger irriterer vettet av meg. Folk som syter og klager over ALT i alle statusene sine på facebook. Til alt hell har jeg ei på facebook som syter hele tiden OG bruker utrolig mange ... Jeg tror jeg klikker mentalt snart jeg! Selv når det er noe positivt skriver hun tusen prikker?! Også har jeg en sønn på 9,5 mnd som er veldig "jeg sjøl" for tida, og det er jo bra.. men ikke når det innebærer klining med brødskiva slik at han får makrell over hele seg! Prøver virkelig å ikke la det gå utover han da hehe, men det er ikke lett. Håper det er flere som har det slik
to jenter og ett gull i magen Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 ja jeg er vel ikke den letteste og leve med for tida;) merker jeg blir rimelig fort varm ofte. kjefter og smeller for det minste. godt unga mine bare går og finner på no annet når jeg er surest hihi:)
jlille Skrevet 20. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2011 hehe så godt å høre Jeg klikka på mannen min for litt siden, og da ble jeg sååå sint. Og så begynte jeg å grine (sånn hulkete ) da jeg skjønte hvor urimelig jeg var.. jadda, bare noen måneder igjen (og da kommer babyblues/barselstårene..)
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 definitivt, men her er det ikke "sinnet" som får kjørt seg mest.. Jeg går og irriterer meg over småting som at gubben ikke setter fat osv i oppvaskmaskinen etter bruk og heller ikke setter på den når den er full osv.. -.- Jeg er av den typen som ikke liker og mase om at ting må gjøres fordi jeg vet selv hvor irriterende det kan være. Så her i huset går jeg og irriterer meg i det stille, men plutselig sprekker det, men da er det ikke sinne, men tårer som kommer. Må bare legge til at dette er vårt første barn og vi har så og si nettopp blitt samboere, så det er mye nytt på en gang her i tillegg
jlille Skrevet 21. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2011 Haha, stakkars deg! Har funnet flere ting å irritere meg over da: godt voksne som skriver gid på melding og fb, i stedet for å skrive glad i deg.. Kjærevene, det koster så lite. Også de som trener, skriver det på facebook og tagger de som de har trena med irriterer meg noe grenseløst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå