Gå til innhold

Driver og vurderer p-sprøyte ..noen som er fornøyd med den??


.....oceana......

Anbefalte innlegg

Har to barn så den biten er jeg ferdig med. Men har veldig sinnsyke smerter under eggløsning og har lest at p-spøryter gjør at dette blir borte. Skal til gynekolog på torsdag og vil gjerne ha bestemt meg inne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte den lenge (før jeg fikk barna) og vurderer å be om den når jeg er ferdig med å amme yngste. Merka aldri noen negative sider med sprøyta, mistet mensen helt og det hadde passet meg midt i blinken nå. Jeg er også ferdig med å få barn, så har ikke bruk for verken eggløsning eller smertene!

 

Så fra meg får du begge tomlene opp ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge brukte du den?

Jeg leste at man ikke kunne bruke den lengre enn to år så satte inn spiral i stede.

Men vurderer andre ting når den skal skiftes ut om ca. 1,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Detverkeribakhodet

jeg brukte p sprøyte i nesten 2 år. var veldig fornøyd helt til jeg begynte å blø.... mistet mensen leeenge, men plutselig begynte jeg å blø, og da blødde jeg i 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med den, men har noen venninner som har brukt den. Alle er forferdelig misfornøyde. Vart vist forfedelig hormonelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte den sammenhengende i nesten fire år, men sluttet på den for fem år siden. Jeg var veldig fornøyd med den. Mistet menstruasjonen helt, men kunne blø litt når det var på tide å sette ny sprøyte.

 

Dette var jo før all skremselpropagandaen om p-sprøytene kom, men jeg var hvertfall velig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var 3 venninner som brukte denne da vi var yngre....

 

nr 1 "mistet" bare mensen og var superhappy.

 

nr 2 mistet ikke mensen! Hun hadde blødninger av og på HELE tiden! 2 uker med blødning, opphold på 1 uke for deretter å blø i 3 uker til...( sånn mer eller mindre ihvertfall)

 

Og jeg....? Jeg mistet mensen- HURRA! MEN!!! Jeg la på meg 30 kg iløpet av 6 mnd! ( Er visstnok 1 av 100 som gjør det.... Jeg vant den loddtrekninga!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...