Gå til innhold

Når eksen skal på date, og jeg sitter igjen ensom..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er veldig rar følelse at eksen min skal på date. Jeg er ikke sjalu på det viset at jeg vil ha han, jeg vil bare ha NOEN. Han er så heldig som kan gå gjennom svangerskapet uten synlige klager (svangerskapskilo og strekkmerker), og nå kan han ha datteren for kos og lek, imens jeg må ha hun hele tiden for ansvar og alt det medfører.

 

Nå har jeg altså fått masse info om at han skal på date med en alenemamma. Grøss, tenk om han blir sammen med hun. Da må jeg ikke bare bli kjent med hun, men med ungen i tillegg.

 

Føler jeg er i ferd med å bli deprimert.. er 20kg overvektig og føler meg SÅ ensom. Har omtrent ingen venner, og må nok se langt etter ny kjæreste da det ikke er mange gutter på min alder som vil ha en ung alenemamma. Får tanker om å ikke spise noe, har begynt å ta karboblokkere, fettforbrennende kapsler, drikker grønn te, ha ritualer med chilli, cayennepepper, kanel osv. Det går helt til hode på meg.

 

Og tanken på at han sikkert forteller hun masse om meg er til å spy av. Han har sagt mye til meg om forrige eksen min, og jeg vil IKKE bli blottet på en sånn måte. NEI, han er ikke voksen i hodet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal du være glad du er kvitt ham, slutte å synes synd på deg selv, opp av stolen ut i naturen og gå av deg de ekstra kiloene. Vær glad for jenta di, og lær degå bli glad i deg selv igjen, så løser alt seg, skal du se.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en risiko å blotte seg helt for kjæresten. Jeg har vært sammen med min i 10 år, og det er alikevel ting jeg ikke nevner - i tilfelle det skal bli slutt en dag! For da kommer mest sannsynlig dritten frem. Hjelper ikke at han er snill og grei, for man kan bli monster av et brudd..

 

Da typen din plapret om eksen skulle alarmen ha gått og du skulle ha silt ut noe av det han ikke trengte å vite.. nå vet du det til neste kjæreste:)

Tenk ikke mer på det, start på ditt nye liv! Gå ned de kiloene du ønsker å gå ned og tenk på at det faktisk finnes en mann der ute som kommer til å snappe deg opp når som helst! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skriv ut 09:50 og heng det opp et sted du kan lese det mange ganger om dagen. Knall formulert, ikke et ord for mye, ikke noe dill. Og hele sannheten ligger i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer dette, OG vil supplere med en ting til: Eksen din dater en alenemamma... Hvorfor skulle det ikke være flere menn som kunne tenke seg det? Du er da like bra som noen annen, MEN du må like deg selv først før du kan forvente at noen andre skal fatte interesse. Når du har det slik med deg selv som du sier at du har det nå, så gir du ubevisste signaler om "ikke tråkk meg for nærme", og det er ikke noen god strategi for å få seg en ny kjæreste.

 

Slutt med alle disse "kjappløsningene" som ikke virker likevel, og gå turer, kjenn på at du er en ålreit dame og finn gleden ved livet igjen. =)

 

Lykke til og god klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...