Gå til innhold

Sliter på nr 1. Kan jeg virkelig være gravid med nr 2????

Anbefalte innlegg

Jeg vet dette er et slikt irriterende innlegg som jeg burde holdt meg for god til å skrive, men trenger å få ut noen tanker!!

Vi prøvde i hele 3 år før spira satt og ble foreldre til en fantastisk liten gutt på i 2010. Siden vi slet så med førstemann, har vi ikke brukt prevensjon siden (vi har jo rimelig dårlig erfaring med å planlegge når det passer at det kommer en baby, så tenkte vi fikk ta det som det kom - om det kom).

Nå mener jeg at jeg skulle hatt tante rød på besøk rundt den 11.09, men har ikke sett noe til den. Men murringene er der... Kan jeg virkelig være gravid?? Jeg begynner å tro det selv, men har ikke tester og bor milevis unna apotek, så får ikke sjekka. Må vel bestille på nett kanskje....

Og om jeg er gravid, vet jeg jammen ikke hvordan samboeren min kommer til å reagere. Vi har tidligere snakket om at 2 år er perfekt avstand for at de skal få glede av hverandre, og i og med at vi på ingen måte har vært sikre på om vi kom til å få et barn til, burde jo dette være en skikkelig gavepakke!! (og jeg kjenner at jeg nok begynner å håpe litt nå - innerst inne) Men timingen er ganske så dårlig. Vi bygger hus, og håpet er at det skal stå ferdig i april. Før den tid er det store mengder egeninnsats som skal legges ned. Og om jeg er gravid nå vil termin være rundt 22. mai! Oi oi oi!!!

Vet ikke helt hva jeg skal tenke og føle nå jeg....

Fortsetter under...

Jeg håper du er gravid, også håper jeg at du blir i fiiiinfin form sånn at du orker å gjøre masse egeninnsats på huset dere bygger:))

Høres jo nesten ut som det kan være noe på gang om du enda ikke har fått mensen.

Masse lykke til :)

Takk, damer!

Har rota innerst i badskapet i dag, for mente jeg skulle ha noen el-tester liggende siden prøvehelvetet og har sett her inne at de også kan vise positivt på graviditet. Og jammen var det en graviditetstest der også, riktignok utgått på dato. Men jeg måtte jo prøve. Krysset var noe svakere enn sist jeg testet positivt, men ingen tvil om at d var et kryss der. Tror jeg må få bestilt meg en test til for sikkerhets skyld, men d kan jo virke som d bare er å ta d inn over seg!

Magen er full av sommerfugler og jeg er overlykkelig, livredd og bekymret på en gang!

Sambon er borte på jobb og kommer ikke hjem før sent fredags kveld. Har ikke så lyst til å si d til han på telefonen, så håper jeg klarer å holde på hemmeligheten til da. Og er veldig spent på hvordan han kommer til å ta nyheten!

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...