nr2epåvei Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Det kan ikke gå "galt" idag, nå har jeg nett vært å blitt strippa av jordmor. skal få i meg frokost før jeg skal ut å gå lang tur så blir det riestimulernede akupuntur klokka halv tolv.. det burde sette saker å ting i gang ellers blir jeg super skuffa .. gleder meg til å få nurket mitt ut!! skal bli så deiligt!! Håpe alle dere andre vordrene mødre får en fortreffelig dag!!! Klem
1+1+1 Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 så spennende:) Håper ting skjer til deg nå gå en lang skogstur, med bakker og dumper;) må få høre hvordan det gå da:) LYKKE TIL
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Krysser fingre:) Jeg vaska trappa 2 ganger når det satte igang sist+ en god de gåing. Husker også at jeg var veldig urolig og rastløs i kroppen.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 åååårhhh...skulle ønske det her også, men legen min sjekka ingenting i dag der nede :-(((( Så får ikke stripping før neste uke hos jordmor...må nok smøre meg med maaaasse talmodighet her gitt.... Gikk 9 dager over med nr 1, så regner med å gå over med han her også. Får håpe det er noe på gang for deg, så det kan bli litt spenning å følge med på for oss andre ;-)
nr2epåvei Skrevet 20. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2011 Takk alle sammen Nå har jeg fått akupuntur og gått lang tur i skogen, vaska huset å skal snart i gang med middagen ) har begynt smått med rier som har kommet uregelmessigt og med lange mellomrom.. men håper det tar seg opp ) har skaffa barnevakt til mini å er bare så klar for å få gang på det nå håper en "tung" middag også gjør susen ;o) kjenner jeg har masse energi og adrenalin i kroppen.. dette er så spennede å nervepirrende håper bare det ikke stopper opp som det fort kan gjør har jeg hørt :-/
ballerinaen_ Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Oi, så spennende Håper det skjer i dag ! Masse lykke til ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå