Gå til innhold

I dag skjer det!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan ikke gå "galt" idag, nå har jeg nett vært å blitt strippa av jordmor. skal få i meg frokost før jeg skal ut å gå lang tur så blir det riestimulernede akupuntur klokka halv tolv.. det burde sette saker å ting i gang ellers blir jeg super skuffa .. gleder meg til å få nurket mitt ut!! skal bli så deiligt!!

Håpe alle dere andre vordrene mødre får en fortreffelig dag!!!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende:) Håper ting skjer til deg nå :) gå en lang skogstur, med bakker og dumper;) må få høre hvordan det gå da:) LYKKE TIL

Skrevet

Krysser fingre:)

Jeg vaska trappa 2 ganger når det satte igang sist+ en god de gåing. Husker også at jeg var veldig urolig og rastløs i kroppen.

Skrevet

åååårhhh...skulle ønske det her også, men legen min sjekka ingenting i dag der nede :-(((( Så får ikke stripping før neste uke hos jordmor...må nok smøre meg med maaaasse talmodighet her gitt....

Gikk 9 dager over med nr 1, så regner med å gå over med han her også. Får håpe det er noe på gang for deg, så det kan bli litt spenning å følge med på for oss andre ;-)

Skrevet

Takk alle sammen :) Nå har jeg fått akupuntur og gått lang tur i skogen, vaska huset å skal snart i gang med middagen :o) har begynt smått med rier som har kommet uregelmessigt og med lange mellomrom.. men håper det tar seg opp :o) har skaffa barnevakt til mini å er bare så klar for å få gang på det nå :) håper en "tung" middag også gjør susen ;o) kjenner jeg har masse energi og adrenalin i kroppen.. dette er så spennede å nervepirrende håper bare det ikke stopper opp som det fort kan gjør har jeg hørt :-/

Skrevet

Oi, så spennende :D Håper det skjer i dag !

Masse lykke til :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...