Gå til innhold

HJELP!!! positiv test i dag, men rosa utflod?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heija:)

Har tatt testen på den datoen jeg fikk beskjed om, så derfor tror jeg at mensen skulle kommet idag... Har gått på nesespray og dette nå, er fersk forsøk:)

De sa på fertilitetsavdelingen på sykehuset at det er nok hormoner.... Håper bare det gir seg....

Tusen takk for svar:) setter utrolig pris på det!

Annonse

Jeg er i samme situasjon.. venter mensen i morgen, men tok en test i dag. Tok den 1130, så var ikke morgenurin. Den var positiv, svak- men tydelig. ( CB). Men tør ikke slippe jubelen helt løs. Jeg har også litt brunlig/rosa Lutinus rester. Er også redd for at det er Pregnyl ( eggløsningssprøyta) som slår ut, men det jo 17 dager siden jeg satte den... Så det er vell tvilsom?

Håper det går veien for deg, og meg, og alle andre :)

nå har jeg begynnt å blø også, så det ser ikke ut som dette skal gå bra denne gangen heller.... :( for en dag, fra å gå lykkelig med positiv test til dette går ikke bra følelse!!!

Men håper det går bra for deg superklar86:) lykke til:)

dette kan gå heeelt fint det jenter;) jeg hadde det sånn helt til jeg var over 3 mnd på vei jeg....

det var rosa fra dagen etter testdag og blod andre dager og alle mulige farger..gutten min er over 10 mnd nå;) dere kan lese om det her om dere trenger ett lite positivt innslag....masse rart som røre seg i hode på engstelig gravide damer det er helt sikkert..og ikke så rart når veien til ønskebarnet er strevsomt...

http://www.camilla-mammahjertet.com/57167507

lykke til!!

Fint å lese og flott at det gikk så bra med deg :)

Setter stor pris på oppmuntringen, men nå blør jeg så mye at jeg har satt oppi en OB. SÅ mye kan man vell ikke blø uten at det er noe galt?

Skal prøve å gjøre det jeg har sagt til meg selv : slapp av, og bare vent. Men har ikke noe god følelse nå....

heisann:)

Her gikk det heller ikke så bra, har ikke tatt flere tester, for tror ikke det er så mye igjen her nå....:( har satt inn 2, men regner ikke med at den ene henger igjen... ÅÅÅÅ, hadde sååå lyst at dette skulle gå bra denne gang....

Hvordan går det med deg SuperKlar86??

Annonse

Det har nok ikke gått bra her heller gitt. Blodprøven min fra i dag viste nivå 8 ( de mener vell 80?). De sa alt over 5 var positivt, og ville gi positivt på graviditetstest- men at det nok var for lavt for meg på rugedag 15 da. JEg tok en på onsdag også, som av en eller annen grunn ikke har kommet frem. De håper å "finne den" for å kunne se forholdet. Dersom den er på 5-6 kunne det være mulig, men de tvilte.. Verdien min i dag burde ha vært høyere dersom det har steget på to dager.

SÅ; konklusjonen er vell at jeg har blitt gravid, men at de har strandet...

Det positive er at vi får lov til å fortsette i Porsgrunn siden de har trua på oss, men at vi da må betale det selv da- siden vi har brukt opp forsøkene. Men det var billigere enn privat. Det var litt bra syns jeg..

Vi satte også inn 2- så jeg spurte om det KUNNE være sjans for at det ene henger igjen på en måte- men da hadde vertfall hcg verdiene vært høyrere...

Vi får bare ønske hverandre bedre lykke neste gang. Positiv test UTEN blod....!

Hei.Så utrolig trist,dette "gamet" her er ikke bare bare:-(( utrolig mange opp og nedturer!! Men en dag så sitter vi der med små babyer i armene,da glemmer vi dette vettu :-)) Jeg må bare spørre... jeg holder og til i Porsgrunn,og kan man fortsette med forsøkene der selv om man har brukt opp de offentlige forsøkene man har?? Jeg har mitt siste fryseforsøk der i Okt,om eggene overlever..de er og overrasket over at jeg ikke har blitt gravid. Jeg hadde tenkt meg til Danmark egentlig-der har de andre metoder enn her,så jeg dropper det private her,men er jo kjedelig å reise til Danmark da,men hva gjør man ikke for å lykkes;-)

Sender deg trøstende tanker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...