seablue123 Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Jeg har ei datter på nesten 2 mnd. Har planer om å dra å besøke familien min som bor ca 6 timer unna med konstant kjøring (ingen familie i nærheten), planen er å dra om litt under 1mnd. Lurer på hvordan det beste er med tanke på baby, bilstol og lang kjøring????
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Så lenge babyen har det bra, er det vel ok? Når babyen blir urolig/sulten, kan dere ta en pause, og passe på at h*n får ligge å strekke seg litt før dere fortsetter? Jeg tror ikke jeg ville tatt sjansen på å vekke eller styre med den lille om det virket som h'n hadde det bra ihvertfall..
Babyønske �� Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Vi hadde en omtrent like lang tur nå når frøkna var 3 mnd. Vi kjørte så lenge hun sov. Nå inkluderte vår tur 2 (korte) ferjeturer, samt at det var veiarbeid et par plasser hvor vi måtte vente 20-30 min. Så vi fikk noen pauser på kjøpet også. Vi hadde bare et stopp utenom hvor vi kjøpte oss mat. Jeg hadde en softbag i baksetet hvor hun lå under stoppene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå