Cado1 Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Babyen i magen er voldsom på å hikke, han kan gjerne holde på i 10min, gjerne mer om gangen. Han hikker spesielt morgen og kveld(så jeg ikke får sove ;-p ) Noen flere som opplever dette daglig? Og i såfall, hvor mange ganger per dag?:-)
-98-11-13 Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Hei, jeg opplever dette også veldig hyppig derfor jeg er våken nå ja Er i uke 35nå og har et veldig aktivt barn.......litt vel slitsomt til tider. Godt jeg nermer meg slutten
LeMaRa Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Den lille i magen hikker minimum 2-3 ganger i døgnet her Helst hikker h*n etter at jeg har spist.. Heldigvis ikke så ofte på natta. Synes så synd på den lille jeg da, for det kjennes så ubehagelig ut. De to andre barna mine hikket også minimum 2-3 ganger i døgnet. Veslemor ble skikkelig irritert da hun hikka og ble særs urolig med spark og slag og boltring inne i magen... Bah... Storebror hikka ofte på kvelden da jeg hadde lagt meg, så da var det opp og gå og gynge, stryke og synge, i forsøk på å roe den lille og hikken
Cado1 Skrevet 20. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2011 Godt å høre at det er flere som opplever dette, regner da med at det er helt normalt med all hikkingen :-D Ja er som du skriver, man syns jo synn på den stakkers lille når man kjenner at den ligger og hikker, huff hehe:)
lisstupp Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 har også en baby som hikker, i tillegg ligger babyen langt ned i bekkenet, så det er ubehagelig. Hvor mye den hikker varierer fra dag til dag. men dette er min tredje og det er den som har hikket mest. Nr en var jente hun hikket en god del, nr 2 var gutt hikket ikke så mye, og i følge ul er dette også jente og hun hikker desidert mest.og nå begynner det igjen.....
mornr2 Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Hei! Jenta mi hikket masse i magen.. Mange gangr om dagen og ofte ganske lenge! Det har hun jammen i meg fortsatt med etter at hun kom ut! De sier jo at babyene ikke har vondt av dette, men at det er værst for foreldrene;-)
EndeligSkalDetSkje Skrevet 21. september 2011 #7 Skrevet 21. september 2011 Hei! Mens eg satt å leste disse innleggene begynte faktisk den lille å hikke...hehe...artig! Så kan trygt si at eg er i samme situasjon ja. Mye hikking gjennom hele dagen, synes skikkelig synd på den lille!
*Lissja* Skrevet 21. september 2011 #8 Skrevet 21. september 2011 Her også er det mye hikking for tiden:p startet for en ukes tid siden. Han er også meget aktiv:o) Merker det opp til 2 og 3 ganger om dagen:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå