Gå til innhold

Kan noen erfarne gi litt råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg blir så rådvill angående vinterdress når jeg nå skal gjøre første innkjøpet av den. Vi har lange og kalde vintrer så jeg må ha noe som er for vår klima. Jeg er ikke så opptatt av merke men av å finne en som duger i vårt vinterklima.

Har du en reell anbefaling å gi meg, så setter jeg umåtelig stor pris på det!! Vi har ullundertøy, ulldress, fleecedress, tykke votter, luer og sokker men det var denne ytterste dressen da... setter som sagt veldig pris på om noen kan gi meg et tips på veien :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reimadress anbefales på det sterkeste! Vi hadde det som første dress til gutten da han begynte i bhg som ettåring i fjor på denne tida. Han ble holdt varm og tørr hele vinteren.

Men, Reimadressene koster jo litt. Kan være lurt å sjekke på Finn.no og se om noen har til salgs. Den gutten vår brukte var arvet, og to gutter hadde brukt den før ham. Bortsett fra noen flekker var den like god, så kvaliteten er super.

Finnes sikkert billigere dresser som fungerer like godt, altså, men har bare erfaring med Reima. Tror det skal komme test av vinterdresser i neste Foreldre og Barn, forresten, så du kan jo sjekker der hva som anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...