Gå til innhold

hvordan få slutt på promping?


Hufsla

Anbefalte innlegg

Har en sønn på 7 år som promper stadig vekk. Somregel smygere, men de lukter så innihe.....e! Og da flirer han godt når vi oppdager det.

Han har også en uvane med å gå å rape hele tiden, fryktelig teit og unødvendig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å rape og prompe er helt naturlig, men når barnet er så stort mener jeg at man kan forvente at dette foregår litt mindre åpenlyst. Må man prompe, kan man gå inn i et annet rom (hvor det ikke er andre). Må man rape, er det fint mulig å gjøre dette diskrè.

 

Her i huset får barna beskjed om å gjøre overnevnte. Det er ikke dermed sagt at de alltid gjør det, men det blir bedre og bedre;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er klart at det er noe man må av og til, men jeg føler også at han er stor nok til å være litt mer diskret. Og han får selvfølgelig beskjed om å gjøre det en annen plass. Når det gjelder rapingen så er det fremprovosert rap, ikke noe som MÅ ut. Han har ingen kjente allergier, og jeg føler vel sånn sett ikke at han gjør det mer enn meg f.eks, bare at jeg kan faktisk holde de inne om det ikke passer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...