Gå til innhold

Male gangen nå eller når babyen er født?

Anbefalte innlegg

Nå er eg gravid, 15 uker i morgen, å skal helst ungå maling. Men stoffene som kommer ifra malingen er vel ikke bra for små baby lunger heller? Eller er Jotun Sens ett unntak?

Soverommet har dør ut til gangen som vi vil male, og eneste lufting er soveroms vinduet eller utgangsdøra.. what to do? :)

Fortsetter under...

mal nå, med senz. Du kan fint male med annen vannbasert maling også nåmens du er gravid. Har sjekket med Jotun. Men med nyfødt i hus anbefales kun senz pga avdamping som kan fremkalle allergi. Den tas ikke opp via morkaken .

Gjest Trollmor og trollungene ♥

Jeg ville også malt nå. Vi er i full gang med totalrenovering her, og jeg synes det er mye bedre at det skjer nå enn når babyen har kommet.

Og det er ikke alltid lett å få tid til å male med småbarn i huset... snakker av erfaring mens jeg med dårlig samvittighet ser ut på gjerdet som skulle vært malt i fjor;)

Jeg hadde uten tvil malt nå =)

Jeg er også en av de som ikke bryr meg så mye om at malingen skal være så veldig bra.. men jeg unngår oljemaling mens jeg er gravid.. Vanlig vannbasert bruker jeg mer enn gjerne selv med baby i magen.

Veldig deilig med alt som er gjort også =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...