Gå til innhold

VOGN VALG! HJELP!!

Anbefalte innlegg

For et styr det er å velge vogn altså! Vi tenker på å kjøpe enten Simo kombi eller brio duo/kombi. Men jeg synes det er såå vanskelig å velge. Simo kombi er kjent for og være ei kvalitetsvogn men den er så tung! Brio virker lettere men der vi har sett har de bare duo. Hadde satt pris på noen gode råd nå siden disse to er på salg! HJELP!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143593640-vogn-valg-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal selv ha Emmaljunga city cross, men hvis jeg skulle valgt mellom de 2 ville jeg helt klart valgt Simo`n. Ja den er ganske tung, men jeg syns det virker som det er mye bedre kvalitet enn Brio vogna. Og ikke minst mye finere. Gå for den :D

Det er ekstreeemt mye å velge mellom.. Jeg var også i utgangspunktet sikker på at jeg ville ha en simo, emmaljunga eller brio vogn. Men etter å ha lest på barnevognguiden.no så ombestemte jeg meg veldig!

Så jeg har allerede kjøpt vogn, en easywalker.. Nyyydelig vogn, med bag som er større en på de andre 3-hjulingene, og som det sies at skal være fantastisk å kjøre, tar liten plass sammenlagt og er lett:)

Tilbud på den på babyshop for tiden:) Lykketil med valget:)

har selv kjørt hodet mitt på dette temaet men skal si det løste seg kjapt etter en tur i butikken. vil anbefale deg å gjøre det samme, dra å prøv, se, kjenn og prat med de som kan det. endte selv opp med en emmaljunga city cross, bestilte fra sverige og henter den der nærmere jul. det sparte vi masse penger på;) lykke til!

Dra til butikken å få de ved siden av hverandre! Prøv og kjenn... Her kommer det helt an på hva en prioriterer. Jeg kjøpte Simo fordi den er mye større, baby kommer i oktober så jeg trenger en stor bag som skal vare utover våren. Brio må man "stappe" vognpose ned i og blir trang og fort for liten i bagen.

Da var vogna kjøpt. Det ble brio happy kombi brun. Vi kjøpte den i Sverige og sparte noen tusenlapper på det. Har sydd meg en bagpose som er selvsagt er mindre enn voksi, og den passet perfekt og er like varm. Fikk tilogmed god plass til skinn i bunnen, og fortsatt er den romslig. :D Jeg er sååå fornøyd nå. Lett å trille er den også, for meg med en vanskelig og vrien rygg som ikke vil samarbeide. :) Men takk for tipsene folkens!

Annonse

Godt valg. Hadde Brio kombi med første og duo med andre.

Fortreffelig vogn i vinterføre og hvis du liker å gå mye tur. Gode fjæringer og romslig kalesje + bag.

Synes kombibagen ble fort liten med første, men dette var en 06 modell så de har sikkert forandret seg. Andremann lå i duobagen frem til 8 mnd.

Grattis med vogn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...