Gå til innhold

En stripe ekte majones på skriva. Veldig usunt??


Gjest MMJ

Anbefalte innlegg

Holder på å slanke meg, spiser hver 3 time et sundt måltid... Men, brød uten ekte majones... det er jo så tørt... eller, det er jo sååå godt med majones ;)

 

Ødelegger jeg fryktelig for meg selv med den stripa? Hmmmm ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hvilken diett du går på, men i og med at du skriver at du spiser brød så regner jeg med at du teller kalorier og at du spiser karbohydrater.

 

I en ss med ekte majones så er det godt over 100 kcal. Det er ganske mye og om du spiser 5 skiver med en ss ekte majones så får du i deg nesten 500 kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går egentlig ikke på noen diet. men jeg har kuttet alt av godteri... og så spiser jeg hver tredje time, grovt brød med skinke på (+ majones, agurk og tomater). + en middag til dagen selvsagt :)

 

Jeg har allerde gått ned 3 kilo ¨på 2 uker... er fornøyd med det... men nå lurer jeg om jeg kunne gått enda mer ned hadde det ikke vært for majonesen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt fett skader ikke. Og at du bruker en stripe er nok ingen krise. Det er verre hvis du bruker det på hvert brødmåltid. Men at du nyter litt majones en gang iblant, sett at du er sunn ellers, så tror jeg ikke det er noen fare.

Man skal jo ikke bli helt hysterisk heller ;)

 

Jeg er ikke noe tilhenger av den der lav-karbo dietten, men jeg må si meg enig i at metthetsfølelsen holder seg bedre om jeg spiser måltider med normalt pålegg fremfor at alt skal være i lettvarianter. Jeg sprekker tilslutt uansett. Å leve på mat som føles tørr og kjedelig har jeg ikke tro på funker i lengden. Litt må man unne seg. Det handler mer helheten tror jeg da..Alt med måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...