Gå til innhold

noen med 2010modeller?

blomsterpiken<3 spire i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

storebror til spiren er 2010 modell, å skal bli storebror allerede i mai...

da blir han 21 mnd

noen andre som får tett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke liiike tett, men nesten:)

Storebror er født i april 2010 og blir storebror allerede i Mars/april 2012:)

Skrevet

jah, nesten like tett da ;) dette blir veldi spennende!!

Skrevet

Har junijente10 og kommende aprilbaby12:) blir spennende med to "tette":)

Skrevet

Har også junijente10 og venter aprilbaby12;)

Skrevet

Jeg har en som er født i juni 2010, neste kommer i april så blir 22 mnd mellom de :)

Skrevet

stilig! da er vi jo fler i samme båt da!!! vi har strevd endel med 1 mann. så tenkte at vi likevel måtte prøve en stund. Den gang ei!! hahaha snakk om å tro man vet alt her i livet :P plutselig funka mannens lille svømmere likevel jo!! tihihih

Skrevet

storebror er juni10 modell,å blir storebror i mai :)

så 21mnd her også.. gleder meg helt sykt.. å tenk den gleden barna får av hverandre:))

Skrevet

litt tullete i hode nå merket jeg.. 23mnd ikke 21 mellom dem ;P

Skrevet

1.desember 2010 og termin 5.mars 2012 :D

Blir spennende :)

Skrevet

kommende storebror er født mai-10 og menstermin på spira er på 2-års dagen hans ;)

Skrevet

Storebror her er født i juni, mens jeg har termin i slutten av april, så 22-23 mnd imellom blir det da :)

Skrevet

Fikk nr. to i juli -10 og venter nr. tre i mai -12. Nr. 1 blir 9 år i mai så nå har vi på en måte to enebarn pga. aldersforskjellen. Frydder meg enormt over å få neste såpass tett.

Skrevet

Her kommer nr 4 i mai, hvis det går bra, nr 3 er født i sept 10 :)

Skrevet

Jeg fikk nr 1 i Mars- 10 og venter nr 2 i April- 12. Så her blir de litt over 2 år og jeg gru-gleder meg ;)

Skrevet

Min nr 2 kom i september 2010, og 3. kommer forhåpentligvis i mai 2012. Blir 20 mnd i mellom. 1.mann kom i 2009, så her er alle tette:) Det er fantastisk!

Skrevet

Jeg har tvillinggutter som ble født 14.juni i år og har termin i mai neste år..

Skrevet

Gutten min blir 2 år 2.april, har termin med nr 3 24.mai :-) akurat litt over to år mellom,spennende... har ei jente født november-07 :-)

Skrevet

Førstemann blir to i september og babyen i magen blir født i slutten av mai. Lettere sjokkert nå (fant det ut tidligere i dag)...

Skrevet

hihih vitti! jeg var også i sjokk når jeg fant ut at jeg hadde en spire imagen!! I og med at vi sleit endel med forrige <3

Skrevet

Det var jeg også, vi styrte på i nesten 2 år før mini endelig fikk fast adresse i magen, og nå så var det bare en pillefri mnd og så var det gjort.. Skulle bare skifte merke, hehe :) Men tror det må være noe som gjør at det er så fort gjort andre gangen altså :)

Blir litt stressa på to tette, en fraværende mann annenhver uke og lite familienettverk i nærheten, men men det går seg vel til :)) Veldig greit å bli ferdig når man har bikka 30 :))

Skrevet

nr 1 blir kom i oktober ifjor, så hu er 11 mnd, og blir storesøster midt i april. ganske nøyaktig 18mnd mellom, så her gikk alt etter planen ;)

Vi sleit også litt med å få på plass 1., så blei positivt overraska over at det gikk såpass fort denna gangen.

Skrevet

Jeg har en gutt født på januar i 2010 jeg da og termin i mai, så blir 2 år og 4 mnd mellom mine da!

Skrevet

Virker som det er flere her som har slitt med å bli gravid med nr.1, men ikke med nr.2?

Vi holdt på i nesten 2 år med nr. 1. Sto i kø for prøverør da jeg ble gravid. Nr. 2 ble til noen dager etter at jeg hadde tatt ut spiralen :P Mildt sagt overraskende, hehe..

Skrevet

ikke 2010 men 2011 :)

og her ventes det enda et mirakel !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...